דגשים חשובים בעת כתיבת פרופיל חברה
כתיבת פרופיל חברה הוא תוכן אשר ניתן למצוא באתרי אינטרנט של חברות ומוכר גם בשם "אודות" או בשמו האחר " מי אנחנו"- הפרופיל מסייע לחברה להגיע אל קהל לקוחות חדשים.
מה הבעיה העיקרית בעת כתיבת פרופיל חברה
במרבית המקרים, בעלי העסקים יזדקקו לכתיבת הפרופיל לצורך גיוס לקוחות חדשים ולכן ההמלצה היא לדאוג לכתיבת פרופיל מרשים אשר יבהיר את המהות של העסק ויגרום ללקוחות פוטנציאלים להפוך ללקוחות חדשים.
בעת הכתיבה הבעיה המרכזית העומדת על הפרק היא הנטייה של הכותב להזכיר יתר על המידה את העסק תוך שימוש בחומרים שיווקיים ופחות לפנות לקהל היעד.
עסקים רבים נוטים לכתוב פרטים רשמיים כמו שנת הקמה, פרטים אודות הצוות ועוד.
מדובר בפרטים אשר מרחיקים את קהל הקוראים ולכן ההמלצה היא להתמקד בקהל הלקוחות. קופירייטר מקצועי יבין כי העיקר טמון בפנייה אל קהל הלקוחות ומה יש לעסק להציע לקהל .
אם תרצו, קהל הקוראים מעוניין לדעת כיצד יש לפתור את הבעיה או לסייע להם להשיג את מה שהם זקוקים לו.
מכאן, ככל שתקפידו לפנות אל הקורא ולהבין כי יש לכם דבר מה שהוא זקוק לו, כך תמצאו את עצמכם מוקפים בלקוחות חדשים.
הקפידו על חלוקה לפסקאות
לא ממש יודעים מהיכן להתחיל?
ההמלצה היא לחלק את הרעיונות המתרוצצים בראש לפסקאות הכוללות את תחום העיסוק, היתרונות , ניסיון מקצועי, קהל הלקוחות ועוד.
מחשבה על כל פסקה תאפשר לכם לעסוק בחידוד המסרים בצורה הטובה ביותר והתוצאה תהיה ניסוח פרופיל מרשים.
מה חשוב לכתוב בפרופיל חברה
בעת כתיבת פרופיל חברה חשוב מאד לתת את הדגש על מספר נקודות מרכזיות :
תיאור החברה: בעת הכתיבה חשוב מאד לכתוב תאור של העסק הכולל את שנת ההקמה ועיקר הפעילות.
סטטיסטיקה: ניתן להוסיף בפרופיל גם משפטים המתייחסים לנתונים סטטיסטיים כמו למשל מספר עובדים או הכנסות.
נוסף על כך הקפידו להדגיש את היתרונות של העסק
נוסף על כך, חשוב מאד להדגיש את היתרונות של העסק מול העסקים המתחרים.
הכוונה היא להדגיש את היתרונות החזקים והמשמעותיים של העסק עבור קהל הלקוחות. לצורך כך, ניתן לוותר על הליך ההתפתחות של החברה ובמקום זה להתמקד בפעילות הנוכחית כמו למשל ציון מספר לקוחות ופרטים אודות הבעלים והעובדים של החברה ,זאת במטרה להעצים את ההישגים של העסק ולגרום לקהל הלקוחות להתעניין יותר.
התמקדו בחזון החברה
במהלך כתיבת הפרופיל כתבו אודות החזון של החברה, כך קהל הקוראים יבין יותר את האני מאמין של החברה.
לקראת הסוף , קראו לפעולה
לקראת סיום כתיבת הפרופיל , קראו לפעולה והזמינו את קהל הקוראים ליצור קשר עם החברה.
מוזמנים לצאת מהקופסא ולהפתיע את קהל הקוראים שלכם
בעת כתיבת פרופיל חברה עולים לכם רעיונות שונים?
הקפידו לרשום את הרעיונות ולהתייחס אליהם. המטרה היא לצאת מהקופסא עד כמה שניתן ולהוסיף פרטים מעניינים אשר יעניקו את הצבע המתאים. בסופו של דבר, כתיבת הפרופיל מיועדת לקהל הקוראים וייתכן והם מעוניינים למצוא פרטים מעניינים .
לכן, אל תהססו לשדר מקוריות . השקעתם מחשבה ביצירת שם חברה מעניין או שמא יש לכם תחביבים מעניינים?
אל תהססו לשתף את קהל הקוראים שלכם וכך ליצור חיבור אנושי מעניין וייחודי, דבר המעניק לכם יתרון משמעותי בהשוואה למתחרים שלכם.
זקוקים לכתיבת פרופיל חברה – מוזמנים לפנות אלינו
לא מוצאים את המילים המתאימות לצורך כתיבת פרופיל חברה.
מוזמנים לפנות אלינו. אנו בחברת מדיה ישראל מומחים בכתיבת תכנים הכוללים פרופיל חברה בהתאם לדגשים הניתנים על ידי בעלי העסקים.
שירותים נוספים של מדיה ישראל :