6 מיתוסים על כתיבת תוכן לאינטרנט

6 מיתוסים על כתיבת תוכן לאינטרנט

כולנו מכירים את המשפט ” התוכן הוא המלך”  חברות תוכן רבות הנדרשות לספק שירותי 6 מיתוסים על כתיבת תוכן לאינטרנט – כתיבה שיווקית מכירות את צירוף המילים הידוע.
ישנם לא מעט מיתוסים על כתיבת תוכן לאינטרנט- בדיוק בשביל זה אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר .

לא ניתן למצוא כותבי תוכן טובים – 6 מיתוסים על כתיבת תוכן לאינטרנט

הסברה אומרת כי אין בנמצא כותבי תוכן טובים. נכון, ישנם כותבי תוכן המגישים תכנים שאינם ניתנים לקריאה, אך בהחלט ניתן למצוא כותבי תוכן טובים המקפידים על כתיבת מאמרים איכותיים.
באמצעות האינטרנט ניתן לאתר לא מעט כותבים לצורך ביצוע המשימה.
במסגרת איתור הכותבים, יש לבקש מהם לשלוח דוגמאת כתיבה על מנת לבחון את היכולת שלהם.
יתרה מכך, תמיד כדאי לבקש המלצות על כותבי תוכן .

6 מיתוסים על כתיבת תוכן לאינטרנט

גודל המאמרים קובע את הדירוג במנועי החיפוש

אם בעבר האמונה הרווחת הייתה כי הגודל קובע , כיום נהוג לומר כי אין זה כך.
אמנם ההמלצה היא לכתוב תכנים ארוכים הכוללים טיפים ודוגמאות, אך אין זה אומר כי תמיד יש העדפה לתכנים ארוכים.
יש לכתוב את התוכן בהתאם למטרה.  


פרסום תוכן ללא הכרה  

אחת הטעויות של אנשים העוסקים בשיווק דיגיטלי היא פרסום תוכן ללא הכרה – פרסום כתבות רבות באתר ללא סינון במטרה להרבות בתכנים.
במקרה של פרסום תכנים, אין קשר לכמות אלא לאיכות.
הזכרנו בסעיף הקודם כי פרסום מאמרים ארוכים לא תמיד רלוונטי ולכן חשוב מאד לא להציף את האתר בתכנים שאינם רלוונטים.

כותבי תוכן צריכים להיות מומחים בתחום מסוים

במרבית המקרים ניתן למצוא כותבי תוכן מומחים בתחומים רבים ולא בתחום מסוים. במסגרת עבודתם,
הם נדרשים לבצע תחקיר מקיף בנושאים שונים על מנת לכתוב תוכן מתאים תוך למידה מהירה של החומר וסיכום הנקודות המרכזיות. מכאן, בעת חיפוש כותב תוכן,
השקיעו מאמץ בחיפוש אחר איש מקצוע הבקיא במגוון רחב של נושאים ובעל יכולת תחקיר מעמיקה.
אם אתם זקוקים לכותב בנושא עבירות תנועה ואין בנמצא- תוכלו להעביר לו הנחיות מדוייקות לכתיבת המאמר .
ההמלצה היא לקבוע עימו פגישה ולהסביר לו את כל הנקודות החשובות.


התוכן צריך לכלול כמה שיותר מילות מפתח

מדובר במיתוס שהופרך לפני מספר שנים. אם בעבר היה נהוג לשבץ מילות מפתח רבות, הרי כיום אין זה כך.
גוגל אינה רואה בטוב אתרים הכוללים מילות מפתח רבות
ולכן מענישה אותם באמצעות הורדת הדירוג שלהם במנוע החיפוש.
מאמרים בהם מופיעות מילות מפתח רבות אינם נחשבים איכותיים מספיק.

יש לפרסם תכנים באתר פעם אחת

אם חשבתם כי יש לפרסם תכנים באתר פעם אחת וזהו – הרי טעות בידכם. פרסום תכנים באתר אינה עבודה אשר מבצעים אותה פעם אחת אלא נהוג לעדכן את התוכן באתר אחת לכמה חודשים בהתאם לשינויים האחרונים. על כותב התוכן להיות מעודכן בשינויים האחרונים בתחום ולהיות עם היד על הדופק וכל הזמן להקדיש מחשבה כיצד ניתן לשפר את האתר- אולי הגיע העת לכתוב אודות חדש?

לסיכומו של דבר

כפי שניתן לראות, ישנם לא מעט מיתוסים אודות כתיבת תוכן לאתרים. על מנת לא להיקלע לסיטואציה בה אתם מאמינים במיתוסים השונים ורואים בה מוסכמות, ההמלצה היא לא לנוח על זרי הדפנה אלא להמשיך ולהתעדכן בכל עת על מנת לספק את התכנים האיכותיים ביותר עבור קהל הלקוחות שלכם. קריאת מאמרים שונים בתחום תוביל אתכם לכתיבה איכותית אשר לא מתבססת על המיתוסים הנ”ל.

דרך נוספת היא בחינה מחודשת של מה מתאים לכם- האם מתאים לכם תוכן ארוך או קצר- בדיקה של מה שעובד ומה לא תסייע לכם רבות. אנו במדיה ישראל נשמח לייצר עבורכם תכנים מתאימים לאתר שלכם. ניסיוננו הרב בתחום מאפשר לנו לייצר תכנים רלוונטים עבורכם.

אולי יעניין אותך לקרוא :

שכתוב תוכן נכון לאתר שלכם

כתיבה נכונה של פרופיל חברה לאתר שלכם

© כל התכנים והזכויות של מדיה ישראל

סגירת תפריט