מדיה ישראל
התקשרו עכשיו: 073-7579676

קידום אורגני או קידום ממומן

קידום אורגני או קידום ממומן – זאת השאלה

קידום אורגני או קידום ממומן – אין ספק כי פרסום בגוגל הכרחי ותורם עד מאד לעסק, בין אם מדובר בעסק קטן אן עסק גדול. קיימות מספר אפשרויות פרסום בגוגל: פרסום ממומן או פרסום אורגני כאשר הבחירה תלויה במטרות הפרסום ותחום העסק. על מנת ליצור פרסום אפקטיבי יש חשיבות רבה להכיר היטב את הכלים ואף לשלב בין שניהם.

פרסום ממומן PPC – Pay Per Click) Google Adwords)
מה פרסום ממומן? פרסום המבוסס על תשלום עבור כל הקלקה, משמעות הדבר היא כי המפרסם משלם רק כאשר הגולש שנכנס לאתר מקליק על המודעה. היתרון המרכזי בשיטה בא לידי ביטוי במהירות המאפשרת לשנות את הפרסום. יתרון נוסף בא לידי ביטוי במיידיות המאפשרת להגיע לתוצאות חיפוש מתקדמות ולהתאים את הפרסום לרצונות הגולשים. בשנים האחרונות רבים הבינו כי מדובר בכלי יעיל למדי אשר יש ביכולתו להזניק את העסק קדימה.
מה חשוב לזכור
חשוב לזכור כי גולש אשר מחפש מוצר מסוים בגוגל נמצא בשלב השני של הקנייה, כלומר הוא זיהה את הצורך במוצר וכעת הוא פונה לחפש חלופות. לכן, אם העסק לא נמצא במקום הראשון הגולש יעדיף לפנות למתחרים.

קידום אורגני או קידום ממומןקידום אורגני או קידום ממומן

קידום אורגני או קידום ממומן – קצת הסבר על הנושא

מה כולל פרסום ממומן
על מנת לפרסם במנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם יש להגדיר את תחום השירות וכן לבחור מילות מפתח מתאימות אשר קיימת סבירות גבוהה כי הגולשים יחפשו אותן. בשלב הבא יש חשיבות רבה לנסח מודעות פרסום ממוקדות מטרה תוך הנעה לפעולה. כאשר הגולש נתקל באותן מודעות פרסום ומחליט ללחוץ על המודעות הוא מגיע לדף נחיתה שמטרתו היא למכור את השירות ולהניע את הגולש לפעולה.
אילו פרמטרים יש לקחת בחשבון
• מחיר: יש להביא בחשבון כי קמפיין של קידום ממומן אשר לא הוגדר נכון עשוי לעלות לכם ביוקר.
• ידע: על מנת לנהל קמפיין ממומן יש צורך בידע רב ולכן לא מעט בעלי עסקים מחליטים לפנות לחברות בעלות ניסיון בתחום.

איך נראה פרסום ממומן בגוגל?

http://www.google.co.il/?gfe_rd=cr&ei=hw3UV5vDPIjb8Ae6-IqIBw&gws_rd=ssl#q=%D7%A4%D7%99%D7%9C%D7%90%D7%98%D7%99%D7%A1+%D7%91%D7%AA%D7%9C+%D7%90%D7%91%D7%99%D7%91

קידום אורגני בגוגל Search Engine Optimization) SEO)
מטרתו של קידום אורגני זה להביא את האתר של למיקום גבוה בתוצאות טבעיות במנוע החיפוש בגוגל. נמצא כי אתרים המדורגים במקום גבוה בתוצאות החיפוש הם אתרים אליהם הגולשים נכנסים פעמים רבות דבר המוביל לפניות רבות בעסק.

 

קידום אורגני או קידום ממומן – מה כדי לבחור ?

5 סיבות לבחור בקידום אורגני
• הופעה במנוע החיפוש למשך 24 שעות ללא הגבלה של קליקים.
• תשלום קבוע ולא לפי הקלקות.
• מספר גולשים גדול יותר: מספר הגולשים הנכנס לאתר גדול יותר בצורה משמעותית.
• טווח ארוך: שיטה המיועדת לטווח הארוך.
• מיתוג: מסייע רבות במיתוג העסק.

אילו פרמטרים יש לקחת בחשבון?
• תוצאה לא מיידית: בשל העובדה כי מדובר בהליך ממושך, ניתן לראות כי יכולים לעבור כמה חודשים עד לקבלת התוצאות. עם זאת עבודה יעילה תוביל לתוצאות טובות.
• תחרות: ישנם מקרים בהם התחרות על מילת המפתח נוקשה ויהיה קשה מאד להגיע למקום הראשון.
• עדכונים: שימו לב כי העדכונים התכופים עשויים לשנות את תוצאות החיפוש וכך לגרום לשינוי במיקומים ולמעשה לפגוע בהשקעה שלכם.

איך נראה קידום אורגני להלן דוגמא

http://morelead.co.il/images/morelead/SEO/medtec-firrst-place-seo.JPG

מתלבטים ? הנה כמה נקודות למחשבה
מתלבטים ולא יודעים מהי השיטה המתאימה עבורכם? אין ספק כי מדובר בשיטות יעילות ואפקטיביות המביאות תוצאות מרשימות. עם זאת, חשוב מאד לבחון את השיטות בהתאם לעסק תוך לקיחת פרמטרים שונים בחשבון כגון תחרות, עלות, כמות השקעה. בסופו של דבר המטרה היא אחת- להפוך את הגולשים באתר ללקוחות.
אם ניקח למשל את הקידום האורגני, אין ספק כי מדובר בהליך ארוך אך על מנת לראות תוצאות מרשימות יש לבחור צוות מקצועי אשר יוביל את האתר לתוצאות ראשונות בעמודי החיפוש. היות ומדובר בתוצאות המופיעות לטווח הארוך, יש לבחון את התוצאה מול החישוב הכלכלי. בשיטת קידום אורגני אין זה משנה כמה פעמים הגולש יקליק לתוצאה אשר תוביל לאתר שלכם, אותה הקלקה לא תעלה לכם כסף ועדיין האתר ישאר במקום גבוה.

קידום אורגני או קידום ממומן – מה כדאי לבחור באמת?

מחפשים את שיטת הקידום הטובה ביותר? אנחנו נבחר ביחד אתכם את השיטה המתאימה ביותר לעסק שלכם על מנת להצעיד את העסק קדימה ולהביא להגדלת הלקוחות שלכם!

עוד באתר של מדיה ישראל :

כתיבת מאמרים במחשבה תחילה

כתיבה שיווקית לעסקים לאתר אינטרנט

על מה דברנו במאמר?
Call Now Button