איך להגדיל את קהל לקוחות באמצעות ניהול מדיה חברתית 

כל לקוח שלכם הוא עולם ומלואו, בייחוד כאשר אתם יוצרים עבורו מותג.
בעת ניהול מדיה חברתית מילת המפתח המתאימה היא יצירתיות – תנו לעצמכם להשתחרר מהמוסכמות המקובלות והיו פתוחים לשינויים- פתיחות לשינויים עשויה להוביל את המותג של הלקוח שלכם למקום המתאים עבורו.

נוכחות של עסקים במדיה החברתית יכול לתרום תרומה משמעותית אשר תבוא לידי ביטוי בהגדלת כמות הלקוחות.
אין זה מספיק רק לדעת לרשום סטטוסים מצויינים
אלא חשוב להיות עם היד על הדופק ולדעת כיצד לנהל את התוכן בדף במטרה להגדיל את כמות החשיפה.
בשונה מאתר אינטרנט, האינטרקציה עם קהל הלקוחות במדיה החברתית שונה

ולכן חשוב מאד לשים לב לדגשים מסוימים על מנת להתנהל נכון.

בכתבה הבאה תמצאו 7 טיפים אשר יסייעו לכם להתנהל נכון במדיה החברתית.

ניהול מדיה חברתית

הבנת המותג תוך דיוק במסרים

בבואנו לדבר על מותג יש להבין כי מאחורי המותג יש עולם שלם הכולל אנשים הצורכים של המוצר, המיקום של המוצר בחייהם וכן הפתרון שאותו מוצר מעניק להם, הסיבות והערכים אשר הובילו אותם לרכוש את המוצר. אם ניקח לדוגמא את חברת קוקה קולה, הרי מדובר במותג וותיק שאנשיו השכילו להבין את קהל היעד שלכם ולדעת בדיוק כיצד לפנות אליו באמצעות שורה מדוייקת של מסרים. לא בכדי, הסיסמה טעם החיים הפכה רלוונטית יותר מתמיד. בעת שימוש במדיה החברתית חשוב ביותר לדייק את המסרים וכך לגעת בקהל היעד שלכם.

יצירת דמות ברשתות החברתיות

על מנת לרגש את הקהל שלכם עליכם ליצור דמות ברשת החברתית אשר תגרום להם להבין כי אותה דמות נמצאת שם עבורם. אנחנו במדיה ישראל בונים את הדמות במדיה החברתית תוך התייחסות לתאריכים חשובים בשנה.

מובילים עם היד על הדופק

 

במדיה החברתית כל דקה קובעת. מכאן, חשוב מאד לדעת להתעדכן בחידושים האחרונים ולעקוב אחר התגובות השונות בדף וכן להיות מעודכנים בנושאים השונים עליהם מדברים ברשתות החברתיות.  על מנת להיות מובילים עם היד על הדופק חשוב מאד לבצע סיעור מוחות. ביצוע סיעור מוחות ושלל רעיונות יסייעו לכם להביא את המותג למקום המתאים.

חשיפה איכותית היא חלק מתוכנית העבודה שלנו

 

במהלך העבודה שלנו עם מותגים ברשת החברתית אנו מקפידים לחזק את התדמית של המותג. כל עדכון חדש מהווה הזדמנות עבורנו  ליצור סיפור חדש עבור המותג.

מקפידים על תוכנית עבודה מסודרת

 

במהלך ניהול דף הפייסבוק אנו דואגים לעבוד באמצעות תוכנית עבודה מסודרת הכוללת קובץ ובו פירוט הפוסטים לפי התאריך, זאת על מנת לארגן את הפוסטים ולא לוותר על אף פוסט במטרה לעורר עניין בקרב קהל הקוראים.

 

יש לשמור על גיוון

במהלך ניהול מדיה חברתית חשוב מאד לא להגיע למצב של שחיקה אלא לנסות ולמצוא עניין מחדש.
לא כדאי לתחזק דף המכיל את אותם סטטוסים שוב ושוב – מדובר במתכון לאיבוד קהל
הלקוחות ולכן שילוב תמונות או סרטונים משמעותיים יתרמו רבות לפעילות במדיה החברתית.

יוצרים אינטרקציה עם הקהל

 

אין זה מספיק לרשום סטטוסים בפייסבוק לפי תוכנית עבודה מסודרת אלא יש להשקיע מחשבה בהגעה אל קהל הלקוחות.
מכאן, חשוב מאד לפנות אליהם מדי פעם ולשאול אותם לגבי פרסומים שונים, וכן לשתף אותם במתרחש בעסק.
כך לדוגמא, אם העסק בתחום רפואת שיניים , ניתן לשתף אותם בחידושים האחרונים במרפאה
וכך להגדיל את כמות החשיפה לפוסטים ולעורר עניין רב בקרב קהל הקוראים
אשר יתוודעו לטיפולים החדשים ויראו כיצד הטיפולים יסייעו להם לשמור על מצב בריאותי תקין לאורך זמן רב.

כתבה מעניינית – בתחום של כתיבת תוכן שיווקי לעסקים 

סגירת תפריט