כתיבת תוכן – במחשבה תחילה
כתיבת תוכן לאתר – ניתן לקבוע בוודאות כי התוכן אותו כותבים קופירייטרים משפיע באופן משמעותי על קידום האתר.
כתיבה מאמרים צריכה להתחיל במחשבה תחילה
כתיבת תוכן לאתר צריכה להתחיל במחשבה תחילה – האם התוכן מיועד לאתר בו התוכן עומד בראש סדר העדיפויות של בעלי האתר. אם התשובה חיובית,
הרי רמת הכתיבה צריכה להיות גבוהה בשל העובדה כי תוכן איכותי יהיה הליבה של אסטרטגיית הקידום. לעומת זאת, כתיבת תוכן לא איכותי עשויה להוביל לתוצאה הפוכה.
כתיבת תוכן – בחרו את מילות המפתח בהתאם לאתר
בעת ההחלטה לקדם את האתר באמצעות כתיבת תוכן ולשכור את שירותיו של קופירייטר מקצועי אשר יעשה את עבורכם עליכם לגבש רשימה של מילות מפתח באמצעותן ניתן יהיה לקדם את האתר
מעלה בתוצאות החיפוש. ההמלצה היא לבחור מילות מפתח בעלות תחרות נמוכה וכאשר האתר יצבור מוניטין יהיה ניתן לחשוב על הרחבת מילות המפתח.
כמה פעמים יש לשלב את מילות המפתח בטקסט
אם בעבר היה שילוב מילות המפתח היה תופס נפח רציני למדי במאמר,
הרי כיום ניתן לראות את השינוי העומד על לא יותר מ2% מכלל המילים במאמר.
אם המאמר עוסק בכתיבת תוכi מקצועיית לאתרים למשל הרי ניתן לכתוב את מילת החיפוש בצורות שונות כמו כתיבת תוכן, כתיבה לאתרים כתיבה שיווקית לעסקים ועוד. חשוב לצאת מנקודת הנחה כי הקוראים של המאמר חכמים ויודעים לזהות את ההקשר לביטוי
המסוים ומעדיפים כי הביטוי לא יופיע פעמים רבות.
הקפידו להיכנס לראש של האנשים הקוראים את התוכן שלכם
טרם הכתיבה, עליכם לדמיין כיצד הקוראים יקראו את המאמר-
מה יעניין אותם בפסקה הראשונה או השנייה.
על מנת לבנות מאמר מוקפד כדאי לרשום את הנושאים בטבלה ולאחר מכן להקדיש מחשבה לבניית השלד. לאחר מכן ניתן להתחיל בכתיבת המאמר.
וודאו כי הקוראים מקבלים ערך מוסף
בשל התפתחות התחום בשנים האחרונות נהוג להזכיר את חשיבות הערך המוסף כלומר כל אותן רשימות ,
תמונת או פריטי עיצוב אשר יספקו לקוראים ערך ויובילו אותו להנעה לפעולה. אם יש סרטונים, הרי כדאי לשלבם בכתיבת המאמר.
מעוניינים בקבלת תוכן איכותי? מוזמנים ליצור איתנו קשר
מחפשים את החברה אשר תיצור עבורכם תוכן איכותי עבור קהל הלקוחות שלכם?
במידה והנכם רוצים לראות תוצאות הרי אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר. אנחנו כבר נדאג להתאים עבורכם את התוכן המתאים עבורכם!