כיצד למשוך את תשומת הלב של גולשים באתר – מדיה ישראל
כיצד למשוך את תשומת הלב של גולשים באתר באמצעות כתיבה שיווקית
אומנות הכתיבה השיווקית תמשוך את תשומת הלב של הצופים באמצעות מסרים שיווקיים ותגרום לו לבצע את הפעולה המתאימה עבור המפרסם( רכישה או הרשמה לאתר). מנגד, כתיבה שאינה כוללת מסרים שיווקיים תחטיא את המטרה ולא תגרום לצופים לבצע את הפעולה הדרושה.
מטרות הכתיבה השיווקית
• מיקוד תשומת הלב: מטרתה של כתיבה שיווקית היא למשוך את תשומת הלב של הצופים
על מנת לגרום להם לבצע פעולה. בשל ערוצי הפרסום הרבים, ניתן לקבוע כי מדובר במשימה מאתגרת במיוחד. קהל הצופים של
היום חסר סבלנות, עובר מדבר לדבר במהירות.
• הצגת הדף הרלוונטי: מטרתה השנייה של כתיבה שיווקית היא לגרום למנועי החיפוש להציג את הדף הרלוונטי במקום גבוה בתוצאות החיפוש על מנת שהצופים יחשפו לדף.
בטרם המכירה שכנעו את הצופים
צופים הנכנסים לאתר אינטרנט ומגלים עניין במוצרים שונים לא רוכשים את המוצרים אלא רוכשים תועלת. מכאן, בטרם המכירה עליכם להגיע לליבם של הצופים. כולנו יודעים לזהות אנשי מכירות העוסקים בקידום מוצר. גם אם ינסו למכור לנו קרח לאסקימוסים, יש להניח כי נפתח התנגדות כי זיהינו כי מדובר בפעולת מכירה
כאן אנחנו נכנסים לתמונה ומציעים לכם כתיבה שיווקית המיועדת לשכנע את הצופים. נגיש לכם את המידע בהתאם לסגנון הכתיבה המבוקש מלווה בהסברים ועיצוב נעים לעיניים. כאשר הקריאה של הצופים אינה מורגשת כפעולה המניעה למכירה ניתן לסלול את הדרך להשארת פרטים.
4 כללים לכתיבה שיווקית
לאחר ההבנה כי באמצעות כתיבה שיווקית ניתן להניע את הצופים לפעולה כעת נביא בפניכם 4 עקרונות לכתיבה שיווקית שיסייעו
לכם בחידוד המסר בצורה הטובה ביותר:
• ישירות: השאיפה היא להציג את המסרים בצורה ישירה ללא הסברים מיותרים בשל העובדה כי תשומת הלב של הצופים נתונה
למשך זמן קצר.
• כותרת: על מנת למשוך את תשומת הלב של הצופים נעשה שימוש בכותרות – כותרת ראשית וכותרות משנה על מנת ליצור סדר בכתבה.
• חלוקה לפסקאות: חלוקה לפסקאות קצרות כאשר כל פסקה תעסוק ברעיון אחר ותכלול משפטים קצרים.
• הדגשת מילות מפתח: על מנת להעביר את המסר בצורה הטובה ביותר ניתן להדגיש את מילות המפתח כך שהצופים יזכרו את המילים.
החלטתם לכתוב?
החלטתם לכתוב? אתם לא מוציאים את המילים המתאימות להעביר את המסר שלכם?
אל דאגה, אנחנו כאן עבורכם. מדיה ישראל היא חברה המעסיקה מומחים בתחום הכתיבה השיווקית.
כיצד למשוך את תשומת הלב של גולשים באתר – השאירו פרטים וניצור איתכם קשר!
דנה שוכמכר
דנה שוכמכר היא עיתונאית במעריב, כותבת, מידענית. דנה מנהלת את מחלקת התוכן ואחראית על פיתוח אסטרטגיות תוכן עבור
קהל הלקוחות. חברת מדיה ישראל מציעה שירותי שיווק למגוון רחב של לקוחות.
צילום : אבישי פינקלשטיין