מה חשוב לדעת בעת כתיבת דפי נחיתה
על מנת להגדיל את קהל הלקוחות עסקים רבים זקוקים כיום לשירות כתיבת דפי נחיתה הניתן על ידי קופירייטיים מנוסים בתחום- במטרה לפרסם מוצרים חדשים ולהגדיל את הלקוחות.
דפי נחיתה מהווים את המפגש הראשוני של קהל הקוראים עם המוצר שלכם ולכן חשוב ביותר לשים דגש על ניסוח איכותי ומכירתי, כזה אשר יגרום לקהל הקוראים לרצות לגלות עניין במוצר שלכם.
איך עושים זאת?
באמצעות שירותי של כתיבה שיווקית נכונה וגם כתיבה איכותיים אשר מדייקים את המסר שברצונכם להעביר.
לצורך כך, יש לבחור את הקופירייטר המתאים ביותר לביצוע מלאכת הכתיבה הדורשת ידע, ניסיון , יצירתיות , דיוק ואיכות- כל הפרמטרים הנ"ל יסייעו במלאכת הכתיבה והתוצאה תהיה דף נחיתה מנצח.
לפני הכל – מהו דף נחיתה
לפני שנסביר לכם את הדגשים החשובים בעת כתיבת דפי נחיתה, נסביר מהו דף נחיתה- מדובר בעמוד אינטרנט המיועד לצרכי פרסום. באמצעות מודעות שונות בגוגל או פייסבוק ניתן לראות לא מעט דפי נחיתה.
לדף זה יש משמעות רבה בהצלחה של קמפיין פרסום – בין אם המטרה היא הגדלת רשימת התפוצה או הגדלת הלידים – המטרה היא לדעת לכתוב בצורה נכונה
ובהירה תוך שימוש בעולם המונחים של העסק במטרה לגרום לקוראים לגלות עניין.
עכשיו , יש להתחיל במלאכת הכתיבה
כעת יש להתחיל במלאכת הכתיבה.
את מלאכת הכתיבה יש להתחיל בכתיבת כותרת מנצחת אשר לה תפקיד עיקרי – למשוך את תשומת הלב של הקוראים. כותרת הכתובה היטב תמשוך את תשומת הלב של הקוראים ותגרום להם לגלות עניין בכתוב.
במרבית המקרים הכותרת תעסוק בשיפור איכות החיים או פתרון לבעיה מסוימת.
קופירייטר מקצועי ידע להיכנס אל תוך ראשו של הלקוח ולחשוב מה מעניין אותו וכיצד ניתן לסייע לו במציאת פתרון לבעיה.
הקפידו לכתוב כותרות משנה מצויינות
אם התחלתם לכתוב כותרת מצוינת , הרי זה הזמן להמשיך – הקפידו לכתוב כותרות משנה מצויינות.
כותרת משנה הינן כותרות הממוקמות מתחת לכותרת הראשית ויש ליצור סקרנות וענייין בבחירתן.
הקפידו להוסיף פסקה ראשית
על מנת ליצור עוד קצת עניין, הקפידו לכתוב פסקה ראשית ובה לפרט אודות המוצר – בפסקה הראשונה יש לדייק בבחירת המילים ולרשום מידע אודות המוצר.
הוסיפו רשימת יתרונות
עוד נציין כי כדאי להוסיף רשימת יתרונות אודות המוצר או השירות.
הניעו לפעולה
חלק מרכזי בכתיבת דף נחיתה היא הנעה לפעולה – באמצעות המילים הנכונות אתם יכולים לגרום לקהל הקוראים לגלות עניין רב ולבצע פעולה. בחלק זה חשוב מאד להניע את הקוראים ללחוץ על דף יצירת קשר.
הקדישו מחשבה לעיצוב הדף
חלק מרכזי וחשוב הוא עיצוב הדף- אין זה מספיק רק להקדיש זמן למלאכת הכתיבה
אלא יש להקדיש זמן לעיצוב דף מושקע ויפה המשדר את המסר שהמוצר שלכם מעביר.
על הקופירייטר לעמוד בקשר עם המעצב על מנת להתאים את סגנון הכתיבה לעיצוב.
לפרטים נוספים : ניתן להתקשר לטלפון : 073-7579676 או לשלוח הודעה בצור קשר באתר