כתיבת מאמר מנצח לאתר שלכם יכולה לשדרג את האתר
ולגרום לקוראים נוספים להיכנס לאתר ולגלות עניין בתוכן ובשירות שלכם.
רגע לפני שאתם מתחילים לכתוב, ישנם מספר דגשים שחשוב לתת עליהם את הדעת- על כך בכתבה הבאה.
מאמר מנצח עד כמה אתם מעמיקים בנושא
המפתח בכתיבת מאמר מנצח הוא העמקה. היום תמצאו באינטרנט אתרים רבים הכוללים תוכן רב.
על מנת לייצור תוכן איכותי אשר נבדל מהמתחרים שלכם החוכמה היא להעמיק בנושא.
כך למשל, אם אתם כותבים מאמר בתחום המשפטי, חשוב ביותר לעשות שימוש במונחים משפטיים ולהביא דוגמאות רלוונטיות לנושא.
אין זה מספיק לחזור על מילת המפתח כמה וכמה פעמים, אלא יש ליצור תוכן מעמיק אשר יגרום לקהל הקוראים לגלות עניין.
הסתמכות על מקורות איכותיים
במסגרת כתיבת המאמר כדאי לעשות שימוש במקורות איכותיים כמו ציטטות.
שימוש בציטטות יאפשר לקוראים להבין כי מדובר על אנשי מקצוע.
שימוש במקומות איכותיים ישדרג את התוכן ויגרום לקוראים לגלות עניין.
האם התוכן משדר אמינות?
נניח ואתם נכנסים לאתר של חברת קידום אתרים ומחפשים מידע
על קידום אתרים, וודאי יהיה חשוב לכם למצוא מידע אמין,
כזה אשר בעקבותיו תבחרו בחברה מסוימת על פני אחרת. מה למשל?
באתר של חברת קידום אתרים
חשוב למצוא ממצאים על הצלחת קידום, תמונות של אתרים מקודמים וכן טיפים של קידום מצליח.
ככל שיהיו פרטים רבים יותר על הליך הקידום ותהיה שקיפות, כך יהיה ניתן להבין כי מדובר על אתר המשדר אמינות.
אמינות חשובה ביותר בכל הקשור ליצירת תוכן
וחשוב לוודא כי אכן מדובר על תוכן אמין ולא כזה בו מילת המפתח חוזרת שוב ושוב.
בחירת כותרת למאמר מנצח
בחירת כותרת מנצחת תשדרג את התוכן שלכם ותגרום לקוראים לגלות עניין במאמר שלכם.
אין ספק כי מדובר על אתגר רציני למדי ויש להקדיש לו זמן רב. לאחר סיום המאמר חשוב לחשוב על כותרת.
כדאי לבחור כותרת מעניינת ומסקרנת אשר תגרום לקוראים להבין כי מדובר על מאמר שהם חייבים להיכנס ולקרוא.
מה למשל? 5 טיפים לבחירת ריהוט משרדי או כיצד אפשר לחמם את הבית בחורף באמצעות מזגן או נפט?
מדובר על כותרות מעניינות ומסקרנות אשר מושכות את תשומת הלב של הקוראים.
האם יש תגובות למאמר?
איך תדעו כי מדובר על מאמר מנצח? ברגע בו הקוראים יגיבו למאמר שלכם.
חשוב ביותר להשאיר מקום לתגובות של קוראים, כך תהיה לכם אפשרות
של יצירת אינטראקציה עם הקוראים ויהיה מקום לקוראים להביע את הדעות שלהם.
לעומת זאת, אם אין תגובות באתר, הרי יש לשקול ולערוך את המאמר על מנת לקבל תגובות של קוראים.
מהם אחוזי הנטישה באתר?
כל בעל עסק יודע כי קיימת תחרות רבה על ליבם של הקוראים ולכן חשוב ביותר להשקיע ביצירת תוכן מעניין ומסקרן.
על מנת לדעת האם המאמר שלכם נחשב מאמר מנצח חשוב לבחון את אחוזי הנטישה באתר.
באמצעות בדיקה מקיפה של אחוזי הנטישה תוכלו לדעת האם הקוראים
באתר עוברים למתחרים שלכם או שמא ממשיכים לקרוא את התכנים שלכם.
רגע לפני שאתם מתיישבים לכתוב..
רגע לפני שאתם מתיישבים לכתוב את המאמר חשוב ביותר להביא בחשבון את הפרמטרים
הנ"ל כ מנוע החיפוש גוגל מקבל מידע על תוכן איכותי וכיצד הקוראים מגיבים לתוכן
ולכן כדאי להביא בחשבון את הפרמטרים על מנת ליצור תוכן איכותי.
אנו מקווים כי התוכן סייע לכם ונתן לכם נקודות למחשבה- בהצלחה !