כתיבת פוסטים לפייסבוק

כתיבת פוסטים לפייסבוק

כתיבת פוסטים לפייסבוק 

כתיבת פוסטים לפייסבוק – גם אם אתם משוכנעים שיש לכם דף מעניין אשר ימשוך את קהל הקוראים, יש לזכור כי ברגע בו הקוראים לוחצים על כפתור LIKE,

רק אז למעשה אתם מקבלים את האישור הנכסף כי אכן הם אהבו את הדף.

למעשה, ברגע בו הם לוחצים על הכפתור הם מתחילים לקבל עדכון מהדף באופן שוטף ולכן עליכם להשקיע מחשבה רבה ביצירת

פוסטים שיעוררו בהם עניין רב.

כיצד תמשכו את תשומת הלב באמצעות כתיבת פוסטים

ביצוע סקר שבועי: על מנת לעניין את קהל  היעד שלכם ניתן ליצור סקר שבועי- באמצעות הסקר תדעו מה מעניין את הקהל שלכם.

פינת אירוח עם מומחה: באפשרותכם ליצור פינת אירוח עם מומחה אשר יענה על שאלות של קהל היעד שלכם .

כתיבת פוסטים לפייסבוק

קישור למאמר מעניין: ניתן להוסיף בדף הפייסבוק שלכם קישור למאמר מעניין אשר ימשוך את תשומת הלב של קהל הקוראים ויגרום

להם ללחוץ על הקישור ולהיכנס לאתר.

 

תחרות: נוסף על כך , ניתן ליצור תחרות בין קהל הקוראים בדף הפייסבוק על מנת למשוך קהל נוסף.

 

חשוב לכתוב את הפוסט בגובה העיניים

 

חשוב ביותר לכתוב את הפוסטים בגובה העיניים, חשבו על סלוגן מעניין או על שפה ייחודית .

יתרה מכך חשוב ביותר לחשוב על מידע אשר יעניין את קהל הקוראים שלכם למשל מדור שאלות תשובות או טיפים של מומחים

בתחום.

על מנת למשוך את תשומת הלב של הקוראים שלכם, הקפידו לעשות שימוש באייקונים הלוכדים את העין של הקוראים.

 

הקפידו לשלב תמונות פייסבוק

 

נוסף על ערך מוסף ההמלצה היא לשלב תמונות .

תמונות נחשבות לכלי ויזואלי איכותי ולכן חשוב מאד לשלבן בפוסטים על מנת לייצר עניין.

חשוב מאד לבחור את התמונה המתאימה ביותר. בחירת תמונה שאינה מתאימה עשויה לגרום לאיבוד הפוקוס.

 


סוגי תכנים אשר ניתן למצוא בפייסבוק

 

בפייסבוק ניתן למצוא סוגים שונים של תכנים כאשר לכל אחד מטרה מיועדת – לעיתים המטרה היא כתיבה שיווקית, בעוד לפעמים

המטרה היא כתיבה יצירתית.

לפניכם מספר דוגמאות אשר חשוב להביא בעת כתיבת פוסטים לפייסבוק

 


פוסט מכירתי

 

במילים אחרות- פוסט אשר המטרה שלו היא למכור לכם מוצר. אם יש מבצע, הרי חשוב מאד לבחור את המילים הנכונות אשר יגרמו לקהל להתעניין במוצר. למעשה, מדובר בפרסומת לכל דבר.

 


חוויה אישית

 

למעשה, חוויה אישית מספרת את סיפורו של הכותב מנקודת המבט שלו. ניתן להכניס רגש וקצת דרמה על מנת ליצור עניין.

 

דבר המומחה

 

כל עסק מבוסס על ידע מטעם מומחה בתחום. אין ספק כי ידע זה כוח רב ולכן באמצעות ידע של מומחה ניתן להפוך את הפוסטים בדף העסקי למקור סמכות.

אווירה

 

ישנם פוסטים אשר מצליחים לסחוף את קהל הקוראים למסע מיוחד בעולמות הדימיון. אין ספק כי יצירת אווירה משפיעה על ההוויה ולכן יצירת אווירה מדויקת יכולה להיות פיצוח משמעותי למדי.

להלן דוגמא לפוסט שכתבנו עבור מסעדת אווזים 

עוד נושאים מענייניים באתר :

כתיבה שיווקית לעסקים קטנים 

כתיבת מאמרים לאתרים ובחירת מילות מפתח 

כתיבת תגובה

סגירת תפריט