כתיבת תוכן שיווקי

7 דגשים בעת כתיבת תוכן שיווקי

כתיבת תוכן שיווקי לאתרים מצריכה מיומנות הכוללת בקיאות בשפה השיווקית ובשיטות

השונות לפרסום העסק באמצעות כתיבה אפקטיבית.

רוצים לשדרג את האתר שלכם באמצעות כתיבה שיווקית? בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם 7 דגשים חשובים.


הציבו מטרה ב כתיבת תוכן שיווקי

 

טרם הכתיבה, יש להבחין בסוגי התוכן העיקריים לאתר- 1. תוכן שיווקי אודות מוצר. 2. כתבה לאתר- כל אחד מהסגנונות דורש בקיאות והבנה של הכותב.

בעת כתיבת מאמר למשל הכותב צריך להפגין ידע ולספק מידע רב לקהל הקוראים.

בעת קידום מוצר- התוכן השיווקי יהיה קצר יותר וממוקד תוך  שימוש בביטויים שיווקים.

המטרה בעת כתיבת תוכן שיווקי אודות מוצר היא אחת- להניע את קהל הקוראים באתר לפעולה ולגרום להם לגלות עניין במוצר.


הקפידו על מבנה נכון

 

בעת כתיבת טקסט שיווקי חשוב מאד להקפיד על מבנה נכון ולהימנע מטקסטים ארוכים אשר יכולים לגרום לקהל הקוראים שלכם לאבד עניין. כאשר הקוראים יקראו את הכתבה חשוב מאד שהם ידעו מה אתם מציעים להם.

מכאן, כדאי להתחיל מכתיבה של פתיח מסקרן וכותרת מעניינת תוך הדגשה מהו הערך המוסף של המוצר עבור קהל הקוראים.

בסיומו של המאמר או התוכן שיווקי אודות המוצר – סיימו בפסקה שמטרתה הנעה לפעולה- מוזמנים ליצור איתנו קשר או לחץ כאן .

  
שמרו על סגנון כתיבה אחיד

 

בעת כתיבת תוכן שיווקי ההמלצה היא לשמור על סגנון אחיד וברור לקהל הקוראים ולא לנסות לאלץ אותם לקרוא את המאמר באמצעות פסקאות ארוכות או ציטוטים מייגעים.

שימו לב כי אם תבחרו להאריך במילים, ייתכן ותאבדו את קהל הקוראים שלכם.


 כתיבת תוכן שיווקי
 
חשיבות שילוב הקישורים

 

 על מנת להצעיד את העסק שלכם קדימה באמצעות התוכן חשוב מאד לשלב קישורים בטקסט על מנת להפנות את קהל הקוראים

שלכם למקום מתאים או לקדם את העסק שלכם במנועי החיפוש השונים.

הקישורים היוצאים מתוך הדפים יכולים להוביל לתיק עבודות, המלצה של לקוחות ומאמרים נוספים.

 
כתיבה בהתאם למנועי החיפוש

 

  יש להתאים את סגנון הכתיבה למנועי החיפוש. נוסח מתאים למנועי החיפוש יראה כיצד יוצג הדף במנועים השונים. ללא התאמת הסגנון מנוע החיפוש יציג את העמוד בתחתית תוצאות החיפוש.

   
בחרו כותרת מתאימה   

 

הכותרת נחשבת לאחד החלקים המשמעותיים ביותר הכתבה- היא מופיעה בראש העמוד וקובעת האם אנשים יכנסו לקרוא את המאמר, לכן חשוב מאד להשקיע ביצירת כותרת משמעותית. יתרה מכך, יש גם חשיבות לבחירת הביטויים המופיעים בכותרת – חשוב מאד לכלול בכותרת את הביטוי המתאים אשר יופיע במנוע החיפוש במטרה לקדם את המאמר במנוע החיפוש.

 

חשיבותו של תחקיר

 

על מנת לכתוב כתיבה שיווקית אפקטיבית יש לבצע תחקיר מקיף אודות המוצרים השונים של העסק, רק כך יהיה ניתן להגיע אל ליבם של קהל הקוראים ולשכנע אותם לרכוש מוצר מסוים. במסגרתו של התחקיר יש לשאול את בעל העסק אודות היתרונות של המוצר, מדוע המוצר נחשב איכותי וכיצד הוא רואה את המוצר בהשוואה למוצרים של המתחרים. עריכה של תחקיר מקיף תעניק יתרון מרכזי לכותב המאמר ותציב את העסק במקום טוב. ללא ביצוע תחקיר, יהיה זה עוד מאמר ללא ערך מוסף אשר לא יתרום לקהל הקוראים ולמינוף העסק. בחירת המילים הנכונות לצורך תיאור העסק תוביל למינוף אדיר ולעניין בקרב קהל הקוראים.

 


  מדיה ישראל- מספקים שירותי כתיבה שיווקית למגוון רחב של עסקים



 מדיה ישראל מספקים שירותי תוכן הכוללים כתיבה שיווקית למגוון רחב של עסקים תוך דגש על בחירת המילים המתאימות אשר יגרמו לקהל הקוראים לגלות עניין בכתבה.

 

סגירת תפריט
Call Now Button