כתיבת פוסטים לעמודי פייסבוק לגולשים שיהפכו ללקוחות – מומחים ליצירת לקוחות בפייסבוק
כתיבת פוסטים לעמודי פייסבוק ? בשנים האחרונות ניתן לראות כי פייסבוק הפכה לפלטפורמה גדולה בקרב חברות קטנות או גדולות .
כל עסק מפרסם בפייסבוק כי שם נמצאים הלקוחות הפוטנציאליים.
אל תרבו במילים
כאשר אתם כותבים פוסט לפייסבוק ההמלצה היא לא להרבות במילים.
אין מדובר במאמר באורך של 1000 מילה אלא בדף אותו רואים האוהדים של הדף וקהלים ממוקדים ולכן המסר צריך להיות קצר וממוקד. אם תבחרו לפרסם פוסט ארוך, ייתכן כי תאבדו את קהל היעד שלכם.
התאימו את השפה ללקוחות שלכם
להבדיל מכתיבת מאמרים, כתיבה בדף הפייסבוק צריכה לפנות אל קהל הלקוחות שלכם באמצעות שפה המשקפת את האני מאמין של העסק.
מה הכוונה? מאמנת אישית לא תכתוב פוסטים כמו איש העוסק בשיווק דיגיטלי- כל אחד מהם מגיע מעולם שונה ועושה שימוש במונחים שונים.
רגע לפני שמתחילים את מלאכת הכתיבה, יש צורך להתאים את השפה המיתוגית.
אם למשל נכתוב פוסט עבור רופא שיניים, הרי קיימת חשיבות רבה לעשות שימוש בזרגון המקצועי.
חשוב ביותר להוסיף תמונות
כתבתם פוסט מושקע ונהדר? חשוב ביותר להוסיף תמונות.
הקפידו להוסיף תמונות מתאימות בהתאם למסר שאתם רוצים להעביר.
איזה פוסטים מתאימים לפייסבוק
כאשר כותב תוכן מקדיש זמן לכתיבת פוסט בפייסבוק יהיה עליו להתאים את הפוסט בהתאם למסר אותו הוא מעוניין להעביר.
כתיבת פוסט שיווקי: בעת כתיבת מסר שיווקי המסר יהיה צריך להיות קצר.
כך לדוגמא אם אתם מעוניינים לכתוב על מבצע בעסק, תדרשו להקדיש לכך כמה שורות קצרות.
חוויה אישית : לעיתים אתם עוברים חוויה אישית בה אתם מעוניינים לשתף את הלקוחות שלכם – מדובר באפשרות להכניס רגש ודרמה.
מומחה: כל עסק בנוי על ידע בתחומו ולכן ניתן לכתוב פוסט ובו דבר המומחה בתחום המסוים וכך ניתן להפוך את הדף למקור מקצועי אשר ימשוך מתעניינים רבים.
תיאור אווירה: אם אתם כותבים פוסט לאתר תיירות, זה בדיוק הזמן לתאר את האווירה במקום וכך לעורר עניין רב.
מעורבות: אם אתם מנהלים קהילה בפייסבוק, הרי באפשרותכם לייצור פוסט של מעורבות בקרב הקהל שלכם.
עשו שימוש בהומור: לעיתים אפשר לעשות שימוש בהומור ולהוסיף תמונה מתאימה וכך לאפשר לקהל היעד שלכם לקבל את המסר בתוספת הומור.
מוזמנים להפנות למאמר שכתבתם
דרך נוספת לכתוב פוסט מעניין בפייסבוק היא לפנות למאמר שכתבתם בעל ערך מוסף ומרתק, כאשר ההמלצה היא לסיים את הפוסט בשאלה אשר תעורר סקרנות רבה.
כך לדוגמא בעת כתיבת פוסטים על טיסות זולות, אפשר לפרסם פוסט בסגנון הבא: כאן או קאן?
שמש, מכונית פתוחה ונופים מרהיבים: איך אפשר לטוס בזול לקאן ולא לשלם מחיר יקר.
מוזמנים לחפש ציטוט מעורר השראה
דרך נוספת ולא פחות מענינת לכתוב פוסט בפייסבוק היא לפתוח בציטוט מעניין של אנשים מפורסמים
וכך ליצור את ההקשר לטובת המסר שאתם מעוניינים להעביר.
מה אתם צריכים לעשות. מוזמנים לחפש בגוגל ציטוטים של אנשים מפורסמים ולמצוא את הציטוט המתאים.
שתפו בכל מקום מתאים
על מנת לייצור את הבאזז המתאים, ההמלצה היא לשתף את הפוסט בכל מקום מתאים על מנת לעורר עניין רב.
ככל שתקפידו לשתף את הפוסט במקומות רבים יותר, כך רבים יגיעו אל הפוסט ויגלו עניין .
לא מצליחים לכתוב פוסט לעמוד הפייסבוק? מוזמנים להשאיר את העבודה לידי מומחים בתחום
במידה ואינכם מצליחים לכתוב פוסט בפייסבוק, לעיתים כדאי להשאיר את העבודה לידי מומחים בתחום.
אם בכל זאת מתחשק לכם לכתוב לבד, ההמלצה היא לכתוב מספר פוסטים ולראות לאיזה סגנון אתם מתחברים יותר.
ניתן להזמין פוסטים אצלו בפייסבוק של מדיה ישראל