איך כותבים תוכן טוב לאתר
איך כותבים תוכן טוב לאתר

איך כותבים תוכן טוב לאתר

איך כותבים תוכן טוב לאתר – יצירת ערך למחפשים באינטרנט‏

איך כותבים תוכן טוב לאתר  ? על מנת לבנות אתר אינטרנט הכולל כניסות רבות, חשוב מאד
להשקיע בכתיבת תוכן טוב.
תכנון קפדני של התוכן לאתר תוביל לכניסות רבות של אנשים המגלים עניין  אשר עשויות להיות מתורגמות ללקוחות.

כתבו את התוכן בהתאם לקהל היעד

לשאלה איך כותבים תוכן טוב לאתר, התשובה היא כתבו לקהל היעד. בעת בניית האתר עסקו במיקוד המסר השיווקי אשר ברצונכם להעביר והשקיעו זמן רב בהכרה של קהל היעד שלכם.

איך כותבים תוכן טוב לאתר
איך כותבים תוכן טוב לאתר



  הקדישו זמן לניתוח SWOT

טרם הכתיבה, חשוב מאד לדעת בפני מה אתם עומדים.
בעולם השיווק נהוג להזכיר את המונח ניתוח SWOT במהלכו בוחנים את החולשות והחוזקות
והאיומים השונים הניצבים טרם הכתיבה.
ההמלצה היא להכין מסמך מפורט הכולל את נקודות החוזק והחולשה של העסק על מנת שיהיה ניתן להתמקד ולהבין מהם המסרים המרכזיים אשר יבואו לידי ביטוי בכתיבה.


  כתבו בריף שיווקי

שלב נוסף בכתיבת תוכן לאתר הוא כתיבת בריף שיווקי הכולל התייחסות לניתוח SWOT- באמצעות כתיבת בריף שיווקי ניתן למנות את הנושאים המרכזיים אשר חשוב לכתוב עליהם על מנת להעביר את המסר בצורה הטובה ביותר.

בחנו את המתחרים שלכם

על מנת לכתוב את המסר הטוב ביותר יהיה עליכם לבחון את המתחרים שלכם.
רגע לפני הכתיבה בחנו את המתחרים שלכם במטרה לרשום
תכנים אפקטיבים יותר המתאימים לקהל היעד שלכם.  במסגרת בחינת האתרים המתחרים חשוב
מאד לבחון את רמת העיצוב של האתרים וכמובן את איכות התוכן
וכן את מילות החיפוש השונות . לאחר מכן יש להתכנס ולחשוב כיצד ניתן לשפר את האתר בעקבות הנקודות הנ”ל.

הקדישו מחשבה לגיבוש קונספט לעמוד הראשי

דבר נוסף אשר יש לעשות על מנת לכתוב תוכן טוב הוא לגבש קונספט לעמוד הראשי.
אם תרצו, העמוד הראשי הוא כמו דלת הכניסה לבית ולכן חשוב מאד להקדיש מחשבה לעמוד הראשי הכוללת בחירת סגנון עיצוב וכן את האופן בו התוכן יוצג.

הקדישו מחשבה לבחירת מילות מפתח

פעולה נוספת אשר תסייע לכם לכתוב תוכן טוב
היא בחירת מילות מפתח – בדיקה מעמיקה של מילות מפתח תסייע למקם את האתר במקום טוב במנוע החיפוש של גוגל.

 
 השקיעו בכתיבת כותרת מנצחת

 הכותרת נחשבת לחלק החשוב ביותר במאמר ולכן השקיעו בבחירת כותרת אשר תמשוך את העין של הקוראים ותגרום להם לגלות עניין בכתוב.

הזכירו יתרונות

בבואכם לכתוב תוכן לאתר דברו על יתרונות כלומר בעת הפנייה אל קהל היעד
ספרו להם במילים מה היתרונות של המוצרים השונים.
הקוראים לא מעוניינים לשמוע על חזון החברה אלא על היתרונות של המוצרים השונים.


 על התוכן להיות קריא

לקראת סיום, נציין כי התוכן צריך להיות קריא ולכן השקיעו בכותרות ביניים וחלוקה לפסקאות תוך שימוש בנקודות .

מדיה ישראל – החברה המובילה לכתיבת תכנים לאתר

יש לכם אתר אינטרנט ואתם זקוקים לסיוע בכתיבת תכנים לאתר? כאן אנחנו נכנסים לתמונה- חברת מדיה ישראל היא החברה המובילה בתחום כתיבת תכנים לאתרים.
הניסיון שלנו בא לידי ביטוי בבחירת מילות המפתח המתאימות
בהתאם לעסק שלכם תוך שילוב תכנים שיווקים על מנת לייצור עניין אצל הקוראים ולהדגיש את היתרונות של  העסק שלכם.
ניסיוננו רב השנים מציב אותנו במקום מרכזי בכתיבת תכנים לאתרים תוך שימת דגש על הפרמטרים אשר הוזכרו כאן במטרה לכתוב את התכנים האיכותיים ביותר על מנת לקדם את העסק שלכם.

מנהלת מחלקת התוכן שלנו הינה עיתונאית במעריב ובעלת ניסיון רב בכתיבת תכנים לאתרי אינטרנט במגוון תחומים.


כתיבת תגובה

סגירת תפריט