כל מה שרציתם לדעת על שירות גוגל ביזנס
הפלטפורמה של שירותי גוגל ביזנס פתחה לבעלי העסקים צוהר המאפשר להם לחזק את הנוכחות שלהם במנועי החיפוש וכן אפשרות לבעלי עסקים קטנים וגדולים כאחד להופיע בראש עמוד תוצאות חיפוש של שאילתות הכוללות את שמו של העסק.
באמצעות שילוב של גוגל מפות הפלטפורמה מאפשרת לעסקים רבים להיות מדורגים בראש תוצאות החיפוש בגוגל
וכן קיימת אפשרות להוספה של פרטים תוך קידום מוצרים של העסק במטרה להצעיד את העסק ליצירת נוכחות אינטרנטית חזקה.
3 שלבים חשובים בעת פתיחת כרטיס google business
שלב ראשון : בשלב הראשון יהיה עליכם לציין את שם העסק וכן את תחום ההתמחות ולהוסיף פרטי התקשרות עדכניים.
שלב שני: יהיה עליכם לבצע אימות באמצעות גלויה אשר תשלח על ידי גוגל לכתובת העסק שלכם.
שלב שלישי : בשלב השלישי יהיה עליכם לבצע אופטמיזציה לכרטיס העסק שלכם.
שלב רביעי : יהיה עליכם להקפיד על הגדרת שעות פתיחה של העסק.
שלב חמישי: בשלב זה יהיה עליכם לתאר את העסק.
ההמלצה היא לעשות שימוש בכל התווים במטרה לתאר בצורה הטובה ביותר את העסק שלכם.
כך לדוגמא נראה הדף של חברת מדיה ישראל עסקים נוספים :
http://internet-shop-1674.business.site/
http://mey-shay.business.site/
http://doctor-243.business.site/
http://drdent.business.site/
גוגל מאפשר לגולשים לשאול שאלות לגבי העסק שלכם
כן, זה מפתיע אבל גוגל מאפשר לגולשים בכל מקום לשאול שאלות לגבי העסק שלכם ואף להשיב על שאלות הגולשים האחרים.
אין ספק כי מדובר באחת הדרכים הטובות ביותר להבין את הלקוחות שלכם וכך לתת להם מענה מקיף.
עם זאת, יש להביא בחשבון כי אתם עשויים להיות תחת מתקפה של ביקורת שלישית.
הביקורות נחשבות לאמצעי אשר ניתן לבחון את העסק שלכם.
ביקורת שלילית עשויה להוביל אתכם לשקול ניהול מוניטין בשל קבלת דירוג נמוך.
אל תהססו לבקש מהלקוחות שלכם לכתוב ביקורת מפרגנת
על מנת לגרום לעסק שלכם להופיע בתוצאות הראשונות במנוע החיפוש, ההמלצה היא לא להתבייש לבקש מהלקוחות שלכם לכתוב ביקורת חיובית על העסק.
כדאי לכם להשקיע בהכנת מסמך מפורט אשר יסייע ללקוחות שלכם לכתוב ביקורת מפרגנת על מנת לאפשר להם לבצע את הכתיבה בצורה פשוטה בלי להסתבך יתר על המידה.
אם הלקוחות ירגישו שהם מסתבכים בעת כתיבת הביקורת, ייתכן והם לא ישתפו אתכם פעולה.
על מנת לא לעורר את החשד של גוגל ההמלצה היא לדאוג לתזמן ביקורות בצורה הגיונית
במטרה לא לעורר את החשד של גוגל, ההמלצה היא לדאוג לתזמון הביקורת בצורה הגיונית ושווה.
משמעות הדבר כי 5 פרסום ביקורות חיוביות ביום אחד ושבוע לאחר מכן ללא פרסום ביקורת,עשוי לעורר חשד.
הגיבו מהר לביקורות
על מנת להתמודד עם ביקורת שלילית, כדאי לכל להגיב מהר ככל הניתן על מנת לטפל בבעיה ולמנוע ביקורות שליליות נוספות.
השקיעו ביצירת סרטונים
לצד פרסום כתבות והעלאת תמונות, כדאי גם להשקיע ביצירת סרטון המהווה כרטיס ביקור של העסק שלכם.
הסרטון עשוי למשוך קהל רב לעסק שלכם ולעורר עניין.
מה חברת מדיה ישראל מציעה לכם שירותי גוגל ביזנס ?
חבילה 1 : כוללת 5 ביקורת על העסק . מחירה : 150 שח בחודש.
חבילה 2: ניהול גוגל מפות ( 5 ביקורות כל חודש, העלאת שני פוסטים כל חודש לגוגל פלוס, + שליחת דוח חודשי על הביצועים) 400 שח
חבילה 3 : 8 ביקורות בחודש , לענות לתגובות + 4 פוסטים בחודש לגוגל פלוס+ ) 600 שח
לסיכומו של דבר שירותי גוגל ביזנס
כל בעל עסק יודע כי קיימת תחרות גדולה בין עסקים ולכן על העסק להותיר רושם חיובי בקרב הלקוחות בהשוואה למתחרים.
אין ספק כי הפלטפורמה מאפשרת לשדרג את העסק שלכם וליצור נוכחות מרשימה במנוע החיפוש באמצעות הכלים העומדים לרשותכם.
מדובר בפלטפורמה אשר עשויה להזניק את העסק שלכם קדימה ולכן ראוי לבחון את הכלים השונים בכובד ראש ולעשות בהם שימוש בחוכמה במטרה להגיע אל קהל היעד שלכם.
ניתן גם לקרוא במדיה ישראל על מאמרים בנושא: