כתיבת תוכן לרופא שיניים – טיפים חשובים
אין זה סוד כי בשל התפתחות האינטרנט רבים מוצאים את עצמם פונים לאינטרנט לצורך איתור מידע אודות בעיה רפואית.
ברור לכל כי אבחנה רפואית נעשית אך ורק על ידי רופא אבל כיום ניתן למצוא תשובות רבות לשאלות באינטרנט.
ניתן למצוא לא מעט כתבות בתחום רפואת שיניים וכך לקבל מענה מקיף.
כתיבת תוכן עבור רופא שינים אינה משימה פשוטה אלא משימה שיש להתייחס אליה במלוא הרצינות, זאת בשל העובדה כי רבים קוראים את המידע וסומכים על הכתוב. לכן, טרם מלאכת הכתיבה , חשוב מאד לבצע תחקיר מקיף – עוד נחזור ונרחיב באשר לתחקיר.
כתיבת תוכן לרופא שיניים-מקצועיות היא מילת המפתח
כתיבה לרופא שיניים מילת המפתח היא מקצועיות.
בין אם מדובר בבלוג באתר של רופא המציע תוכן מקוון או כתיבה למטרות שיווק, כתיבת תוכן בתחום רפואה נחשבת למשימה מורכבת שחייבת לכלול דיוק רב ואפס טעויות על מנת להנגיש את המידע לקהל.
סיוע מטעם כותבי תוכן מקצועיים
רופאי שיניים נעזרים בכותבי תוכן למטרת כתיבת מאמרים באתר ואינם מבצעים את הכתיבה בעצמם.
לשאלה מדוע התשובה היא כי הם לא בקיאים בחוקי הכתיבה השונים ומתמודדים עם מטופלים רבים ולא נשאר להם זמן לעסוק במלאכת הכתיבה.
כאן נכנסים לתמונה כותבי תוכן מקצועיים אשר תחום המומחיות שלהם הוא כתיבת תוכן לרופא שיניים.
אנחנו בחברת מדיה ישראל מספקים שירותי תוכן למרפאות שיניים למרפאות שיניים רבות. אנו מתייחסים למלאכת הכתיבה בצורה רצינית ומקפידים לערוך תחקיר מקיף טרם תחילת הכתיבה.
חברת מדיה ישראל מייצרת תכנים לאתרי אינטרנט רבים
חברת מדיה ישראל מייצרת תכנים לשורה ארוכה של אתרים בתחום הרפואה כולל כתיבת כתבות בעיתונות ועד פוסטים ברשתות החברתיות.
הנה דוגמא למאמר שכתבנו עבור מרפאת רחביה
http://www.rechaviadental.co.il/%D7%A9%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%9D-%D7%94%D7%A4%D7%94/
טרם תחילת הכתיבה אנו מבצעים תחקיר מקיף
טרם תחילת הכתיבה, אנו מבצעים תחקיר מקיף אשר מסייע בכתיבת המאמר.
באינטרנט ניתן למצוא מידע רב וכתיבה עבור רופא שיניים אינה יכולה להתבסס על מידע מהאינטרנט.
בעת כתיבת תוכן עבור מרפאות שיניים אנו בחברת מדיה ישראל פונים למספר רב של מקורות מידע בין היתר מחקרים אקדמיים, מאמרים שנכתבו על ידי רופאים וראיונות עם רופאים.
בעת הצורך אנו מנהלים פגישה עם רופא השיניים על מנת לדלות ממנו את המידע לצורך הכנת המאמר.
אנו מעבירים את המידע לציבור הרחב
האתגר המרכזי העומד בעת כתיבת מאמרים לרופא שינים הוא הנגשת המידע לכלל הציבור.
מרבית הציבור אינו בקיא במונחים רפואיים ולכן הבחירה בשימוש במונחים רפואיים רבים בכתבה לא תמיד מתבררת כבחירה נכונה ועשויה להרחיק את קהל הקוראים.
המטרה של הכתבה היא לספק מידע עבור ציבור הקוראים -תוכן הכולל מונחים רבים עשוי לגרום אי נוחות בקרב הקהל.
הנגשת המידע אין פירוש הדבר מידע שטחי אלא עמידה בסטנדרטים מקובלים.
דגשים בעת כתיבה רפואית לאתר
רופא שיניים אשר מקים אתר אינטרנט כפוף לאתיקה ופרסום ולכן יש לשים דגש לאלמנטים שיווקיים אשר צריכים להיות כלולים בין השורות .
על מנת ליצור את התוכן השיווקי ברמה הגבוהה ביותר יש לשים דגש על מספר היבטים:
מצוקות של קהל המטופלים- יש לשים את הדגש על מצוקות של קהל המטופלים ולרשום משפט כמו אנו יודעים ממה אתם סובלים.
הצעת פתרונות : יש לרשום משפט כמו אנו יודעים כיצד לסייע לכם.
שילוב מונחים רפואיים: כרופא מקצועי אני יודע כיצד לסייע לכם.
שילוב ניסיון של מרפאת השיניים: ציון שנות הפעילות של מרפאת השיניים- למרפאה ניסיון רב ואתם נמצאים בידיים טובות.