מדיה ישראל
התקשרו עכשיו: 073-7579676

סיור וירטואלי

כיצד סיור וירטואלי מטעם חברת Point of View 360  יקדם את העסק שלכם בלי הצורך לקום מהכורסא \ דנה שוכמכר

חולמים לקדם את העסק שלכם בפני קהל לקוחות? חברת  Point of View 360 מזמינה אתכם לקדם את העסק באמצעות סיור וירטואלי המאפשר ללקוחות פוטנציאלים לבקר בעסק והכל בלי לקום מהכיסא.
שוחחנו עם המנכ"ל סטאס קרופצקי על שיטת השיווק אשר סוחפת אחריה בתי עסק רבים- הסיור הוירטואלי.

בעולם העסקי בו דברים מתנהלים בקצב מהיר, חברת  Point of View 360בראשותו של המנכ"ל סטאס קרופצקי  מאפשרת לקהל לקוחות פוטנציאלי המעוניין לבחון בית עסק מסוים לערוך סיור וירטואלי בבית העסק והכל בלי לקום מהכיסא.
לדבריו של קרופצקי, החברות מרוויחות מימד נוסף של תוכן מלבד התוכן הקיים באתר שלהם הכולל תמונות , ווידיאו.
אותו סיור וירטואלי המעניק הצצה לבית העסק מאפשר לחברות לבדל את עצמן מהמתחרים וכך להגדיל את קהל הלקוחות.
כאשר אנשים יערכו סיור וירטואלי בבית העסק, אומר קרופצקי,  הם מקבלים תחושה
עמוקה כי הם מכירים את הנעשה בבית העסק וכך הסיכוי כי הם יהפכו ללקוחות של בית העסק ילך ויגדל.

עם התעוררות הרשת היה צורך לתרגם את היתרונות של בית העסק

אם בעבר חיפוש אחר בית עסק היה מסתכם בהמלצות מטעם לקוחות קודמים  או ביקור בבית העסק, ההתקדמות של האינטרנט שינתה את כללי המשחק ואפשרה לבחון את העסק בדרך מתקדמת יותר.
חברת  Point of View 360 זיהתה את הצורך של אנשים לבחון את בית העסק ממנו הם מעוניינים לקבל שירות בצורה מדוקדקת ואפשרה להם לערוך סיור וירטואלי.
כיום איכות ואמינות של בית עסק באים לידי ביטוי בדירוג של הגולשים אשר חוו את מתן השירות של בית העסק וכוללת כתיבת המלצות.
לדברי קרופצקי,  היה צורך בפיתוח כלי מתקדם יותר אשר ימנף את בתי העסק.

לדבריו, ההצלחה של הסיור הוירטואלי מאפשרת לבית העסק להעניק לקהל הלקוחות תחושת בטחון ונאמנות- מדובר בתחושות המהוות אסמכתא לחיבור בין בית העסק לקהל הלקוחות וכך המרחק בין הלבטים של הלקוחות לבין סגירת העסקה עם בית העסק מצטמצם.

מגוון רחב של לקוחות כבר נהנים מהשירות

חברת Point of View 360  מספקת את השירות למגוון רחב של בתי עסק אשר נהנים מיתרון משמעותי של חשיפה בהשוואה לבתי עסק אחרים.
בין בתי העסק  הנהנים מהשירות ניתן למנות את קבוצת לובינסקי, הרבלייף ישראל, איקאה ועוד אלפי עסקים רבים אשר הבינו את היתרונות הרבים הטמונים באמצעי השיווק ובאמצעות השירות המתקדם משאירים מאחור חברות רבות ובוחרים להתקדם לעולם חדש בו לא רק המילים משחקות תפקיד ראשי אלא גם החוויה הכוללת ובראשה צילום מקיף של בית העסק המאפשר הצצה אל מה שמתרחש בבית העסק, כניסה לעולמם של העוסקים במלאכה.

 

בכל תחום , מוסיף קרופצקי, הסיור משחק תפקיד שונה.
כך לדוגמא אם מדובר בבית מלון, באמצעות הסיור המוצג לקהל הרחב ניתן להגדיל את כמות העסקאות של המלון. אם מדובר באולם תצוגה, הוא מוסיף,  ניתן להתרשם ממגוון המוצרים השונים המוצגים באולם, כך גם לגבי אולם אירועים- ניתן להרגיש כחלק מהחוויה של השהייה באולם.

למעשה, ממשיך קרופצקי,  באמצעות הסיור הוירטואלי , אנו מאפשרים לאנשים המעוניינים בבית העסק לקבל החלטה מרחוק ולכן מציגים את  בית העסק בצורה הטובה ביותר על מנת לחזק את אמון האנשים אשר בסופו של יום יהפכו לקהל לקוחות.
עוד הוא מוסיף, כי מדובר בכלי מתקדם אשר אינו דומה לשום כלי אחר ומתעל את החלל של בית העסק בצורה הטובה ביותר.  

יצירה  הכוללת אסתטיקה ונראות

כולנו מגלים עניין רב באתסטיקה- יופי קיים בכל מקום הסובב אותנו .
יופי סוחף אותנו למקומות שונים וגורם לנו להתפעלות רבה.
האני מאמין של חברת  הוא שילוב בין נראות ליופי – יצירה הבאה מתוך הקפדה על אסתטיקה ונראות הינה יצירה המגיעה לקהל רחב יותר.

הופכים את החלום למציאות

בתי עסק רבים המחפשים את חלון ההזמנות לבלוט מעל אחרים יכולים לקבל בחברת  Point of View 360 מענה נרחב לנראות העסק שלכם וכך לבלוט מעל המתחרים.

מלבד סיור וירטואלי, החברה מעסיקה צוות צלמים מקצועי המעניק שירותי צילום הכוללים בין היתר צילומי תדמית לשיפור הנראות של העסק. כולנו מכירים את הביטוי תמונה אחת שווה אלף מילים, אבל חברת   בחרה להעניק מקום של כבוד לתמונות .
החברה בחרה בשילוב מנצח הכולל תוכן, תמונות תוך הקפדה על ויזואליות נכונה- לדבריו של קרופצקי, אנו שמחים על האפשרות אשר ניתנה לנו להפוך עבור בתי עסק רבים את החלום למציאות.

ההתמחות של החברה באה לידי ביטוי בהתאמת הסרטון לקהל הלקוחות החל מחשיבה אסטרטגית תוך הגדרת הערכים של בית העסק ובחירת מקום מושלם לנראות בית העסק.
אנו דואגים לפרטים הגדולים והקטנים כאחד אומר קרופצקי ,זאת על מנת להגשים את החוויה הויזואלית עבור בתי עסק רבים ותוך כדי ליהנות מהעשייה
.

מזמינים אתכם לדייט מוצלח

אם תרצו, החוויה של הסיור הוירטואלי מזכירה את עולם הדייטים, על מנת להותיר רושם ראשוני מוצלח, חשוב מאד להשקיע בפרטים הגדולים והקטנים כאחד.
בדיוק כפי שבעולם הדייטים יש הקפדה ניכרת על הויזואליות, כך גם בעולם העסקים. באמצעות הכלי המתקדם

 

Google street לעסקים חברת   Point of View 360 מזמינה את הקהל לחוויה בלתי נשכחת המאפשרת להם לערוך היכרות מעמיקה יותר עם בתי עסק.

אם בעולם הדייטים יש חשש גדול מפני הדייט הראשון, הרי בעולם  העסקים, סיור וירטואלי מוצלח עשוי לסייע לקהל לקבל החלטה מושכלת. האפשרות לראות כיצד בית העסק נראה מבפנים והידיעה כי יש למה לצפות, רק מעמיקה את הסקרנות .

 חוויה המתאימה כמו כפפה ליד

לעתים קרובות קשה לבחור את המסעדה, בית הקפה או בית המלון הנכונים ומדובר בבחירה קשה.
במטרה לזכות באמון של קהל הלקוחות, חברת Point of View 360   מציעה ליצור סרטון וירטואלי המאפשר לקהל לראות את המקום מקרוב ולזכות בחוויה עשירה- החוויות העשירות והווירטואליות האלה מעניקות לאורחים וללקוחות פוטנציאליים תחושת ביטחון גדולה יותר.

סיור וירטואלי הנעשה תוך הקפדה יתרה על הפרטים מתאים לבית העסק כמו כפפה ליד.
לדברי קרופצקי, החברה נותנת מענה רחב לבתי עסק תוך דגש על הייחוד של בית העסק במטרה לנצל את מלוא הפוטנציאל אשר מציע הכלי הייחודי.
בעולם בתי עסק מתחרים על תשומת הלב, אנו מזמינים אתכם לקחת חלק בחוויה ייחודית ולראות כיצד דברים מתנהלים מאחורי הקלעים.

שיטות הצילום הישנות מפנות את מקומן לשיטות חדשות המאפשרות לבית העסק להציג זווית חדשה ורעננה ולקהל הלקוחות לקבל הצצה ולבחור את בית העסק המתאים עבורו.
הסיורים הוירטואלים טומנים בחובם ביקור מוחשי בבתי עסק רבים – חוויה אשר מאפשרת לקהל הלקוחות לנוע לפעולה ולהצטרף לשירות אותו מציע בית העסק.
הכלי אותו אנו מספקים למגוון רחב של בתי עסק מאפשר להדגים פלטפורמה שיווקית חדשה אשר לא נראתה קודם לכן.

Point of View 360  סיור בהתאמה אישית

אם חלמתם לצאת לסיור אישי בבית עסק, הרי באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת מבית pov360  תוכלו לעשות זאת.
באמצעות הסיור ניתן לשפר את החוויה בית העסק- הסיור מותאם אישית לכל בית עסק וניתן לבנות אתר שלם הכולל מידע רב כולל תמונות , עיצוב וסרטונים.

לדבריו של קרופצקי, הסיור הוירטואלי מעניק מעטפת כוללת של שיווק בית העסק בהתאמה אישית לקהל הלקוחות באמצעות איכות גבוהה של תמונות המאפשרת לבטא את האני מאמין של בית העסק בצורה מגוונת .
לדבריו, ההקפדה על איכות התמונה, עיצוב ייחודי יוצרים את החוויה הכוללת אשר מאפשרת להציג את בית העסק בצורה דינמית.

מהיום, ניתן לקחת את הקהל לסיור וירטואלי והכל בלחיצת כפתור פשוטה המאפשרת לו לראות את כל מה שלא היה ניתן לראות בעבר בבית העסק והכל תוך הקפדה על מתן שירות איכותי.

על מה דברנו במאמר?
Call Now Button