שאלות תשובות בנושא תוכן

בכל אתר אינטרנט יש תכנים המתאימים לנושא האתר. ישנם דרכים רבות לכתוב את התוכן וחשוב כי התוכן יתאים למנועי החיפוש- ככל שהתוכן יתאים למנועי החיפוש, כך האתר יקבל דירוג גבוה במנועי החיפוש. על מנת שהאתר יופיע בדירוג גבוה, על התוכן להיות מקורי ורלוונטי. תפקידו של מקדם אתרים הוא לבצע אופטימיזציה הכוללת בין היתר שילוב מתאים של מילות המפתח החשובות לקידום האתר במנועי החיפוש. יתרה מכך, חשוב לשים דגש על הכותרות ותתי הכותרות תוך שימוש בקישורי טקסט פנימיים וחיצוניים.

כתיבה לאתר אינטרנט דורשת מומחיות רבה- מדובר בכתיבה אפקטיבת ברמה גבוהה. מאמר לאתר אינטרנט צריך לספק מידע מקיף וחדש לקהל הקוראים ולכן צריך להקפיד על מחקר מקיף הכולל מידע עדכני.נוסף על כך, יש להקפיד על מבנה מדוייק הכולל פתיחה, שימוש בכותרות ותת כותרות. כתיבה לאתר אינטרנט צריכה להתאים למנועי החיפוש ולכן יש להקפיד על שילוב מילות המפתח על מנת לגרום לאתר להופיע בדירוג גבוה במנועי החיפוש.

למידע בנושא כתיבה שיווקית לחץ כאן

טרם הרישום, יש להגדיר את מהות העסק שלהם ואת קהל היעד. פרופיל חברה באתר מייצג אתכם ולכן חשוב מאד למצוא את הייחוד שלכם בהשוואה למתחרים שלכם. נוסף על כך, יש להגדיר את השפה והטון- כתיבת הפרופיל יכולה להיכתב בגוף ראשון או בגוף שלישי- בשפה ידידותית או שפה מכירתית. חשוב מאד להתאים את השפה לקהל היעד שלכם. דבר נוסף, על מנת לבנות פרופיל מוצלח, חלקו את הפרופיל לפסקאות – בכל פסקה כתבו על החברה- החל מהחזון, היעדים, צוות העובדים וקהל הלקוחות. כך קהל הלקוחות שלכם יבין את האני מאמין שלכם.

למעבר לדף כתיבת פרופיל חברה

עמוד אודות הוא עמוד חשוב ביותר- תפקידו להציג את העסק שלכם בפני קהל הקוראים. הצגה נכונה יוצרת התקשרות לטווח ארוך ורצון לקרוא דפים נוספים באתר. עם זאת, כדאי להימנע מעומס או חוסר בהירות. ככל שתבחרו להעמיס מידע על קהל הקוראים שלכם, כך יהיה סיכוי כי הם לא יגלו עניין. אחת השאלות המטרידות קופירייטרים היא כמה תוכן כדאי לרשום? עמוד אודות כדאי שיהיה קצר וממוקד מטרה בשל הנטייה של הקהל לעבור הלאה.

טרם הכתיבה, נסו לדמיין את קהל הקוראים שלכם- נסו להבין מה מעניין אותם, מה חשוב להם לדעת, מה הם מחפשים. האם הם מעוניינים לקבל טיפים?  נסו להיכנס לנעליים של הקוראים שלכם על מנת לתת להם את המענה הטוב ביותר. נוסף על כך, נסו להסביר את התוכן במילים פשוטות- שימוש במונחים מקצועיים עשוי לעורר אי נוחות בקרב הקוראים , מה שאינכם מעוניינים שיקרה.

מעוניינים לקדם את אתר האינטרנט שלכם? באמצעות תוכן איכותי הכולל שימוש במילות מפתח בהתאם לנושא ניתן לקדם את האתר במנועי החיפוש. בשורה התחתונה, הקוראים שלכם מחפשים תוכן איכותי- תוכן העונה על השאלות שלהם ופותר להם בעיות, אך גם תוכן קריא וברור. תוכן העונה על שאלות הקוראים יעורר סקרנות רבה ויגרום לאתר להופיע בדירוג גבוה יותר.

דף שאלות תשובות מסייע לקהל שלכם למצוא את התשובות לשאלות המעניינות ביותר. ההמלצה היא לכתוב את התשובות לשאלות בצורה עניינית בגובה העיניים על מנת שהקהל שלכם יבין את התשובות. על מנת להסביר לקהל שלכם את התשובה בצורה מקיפה, ניתן לתת דוגמאות מחיי היום יום.

בלוג נחשב לאחד הכלים האיכותיים ביותר לפרסום תכנים.  על מנת למשוך את הקהל שלכם עליכם לייצר בלוג איכותי ומעניין -מדובר במשימה הדורשת לא מעט זמן. על מנת לנהל את הבלוג בצורה חכמה עליכם להקפיד כי הבלוג יהיה ידידותי למנוע החיפוש על מנת לקבל תנועה משמעותית. על מנת לראות תנועה משמעותית חשוב ביותר לבצע מחקר מילות מפתח המסייע באיתור הביטויים הפופולריים ביותר אשר קהל היעד יקליד במנועי החיפוש.

המצגת צריכה להתייחס לקהל הלקוחות- לבחון מה מעניין אותם ובאמצעותה לפתח דיאלוג שיאפשר להם להתחבר. מצגת טובה מתחילה בסיפור טוב הכולל בתוכו הצגת בעיה ופתרונה באמצעות כלים שונים. לאחר הצגת הפתרון, יש להציג את הערך המוסף- במה המציג שונה ממציגים אחרים . בשלב מסוים יש להציג את המודל העסקי תוך בחינת השוק וחידוד היתרונות על פני המתחרים.

על מנת להגיע ללקוחות פוטנצייאליים חשוב מאד לדעת לכתוב את מודעות הטקסט בצורה הטובה ביותר על מנת שקוראי המודעה ינקטו בפעולה הרצויה. המודעות מופיעות מעל או מתחת לתוצאות החיפוש. לרשותכם 95 תווים ולכן ההצעה שלכם צריכה להיות מנוסחת בבירור על מנת שהקוראים ישתכנעו ויקליקו על המודעה- בעת כתיבת המודעה עליהם להבין מי אתם ומה אתם מציעים תוך שימוש במילות מפתח מתאימות.  נוסף על כך עשו שימוש במספרים – זה מגדיל את האמינות של הקוראים

סגירת תפריט