מה כוללת עבודתו של כותב תוכן

כותב תוכן – זה עתה לקוח חדש הצטרף למשרד וכבר עולה השאלה כיצד ניתן לבנות עבורו תוכנית

אשר תכלול את המסרים השיווקיים המתאימים עבורו. אותה שאלה עולה בכל פעם, בייחוד כאשר כותב תוכן נדרש לכתוב על נושא שאינו בקיא בו ונדרש לכתוב עליו בפעם הראשונה.

אם אתם נדרשים לכתוב על נושא חדש ואינכם בקיאים בו , הנה מספר דגשים ליצירת אסטרטגיית תוכן

אשר תגרום ללקוחות שלכם להיות מרוצים.

כותב תוכן

השקיעו במחקר מקיף כותב תוכן

 

טרם התחלת הכתיבה, חשוב מאד לחפש כמה שיותר מידע אודות המותג. במידה ויש ללקוח אתר אינטרנט חשוב מאד לעבור על האתר ולראות כיצד האתר עובד- האם הוא פעיל, האם יש תגובות של קוראים.

 


אתרו את הייחודיות של הלקוח שלכם

 

אם אתם מפרסמים מרפאת שינים, הרי חשוב מאד לאתר את הייחודיות של הלקוח שלכם. לכל לקוח ייחודית  משלו, דבר מה המבדיל

בינו לבין המתחרים. המטרה של כותב תוכן היא להבליט את הייחודית על פני המתחרים באמצעות מסרים שיווקים מתאימים.

 


בחנו את המבצעים השונים

 

לקוחות רבים אוהבים מבצעים , את זה רבים מבעלי העסקים יודעים.

על מנת לבנות אסטרטגיית תוכן מנצחת המציעה לקהל הלקוחות את המוצרים

להם הם זקוקים, בררו האם יש מבצעים שונים או שמא כדאי לחשוב על מבצעים שונים.



הכירו את המתחרים

 

מדובר באחד השלבים החשובים ביותר במסגרת בניית אסטרטגיית תוכן – הכירו את המתחרים שלכם.

חשוב מאד להכיר את המתחרים, בדיוק כפי שאנו מכירים את קהל הלקוחות שלנו, בשל העובדה כי מדובר בתחרות על אותו קהל ולכן חשוב מאד לדעת מה המתחרים שלכם מתכננים.

על מנת להכיר את הקהל טוב יותר חשוב להבין מה הצרכים של הקהל במטרה לנסח את המסר השיווקי הטוב ביותר באמצעות דף נחיתה, כתיבת פוסטים בפייסבוק או כתבות.

כך לדוגמא, אם הלקוח שלכם הוא מרפאת שיניים  בהנהלת ד”ר דן קוזק  הרי חשוב מאד להביא בפני קהל הלקוחות את הטיפולים

השונים אשר ניתן לבצע ללא כאבים.

כיום ישנם טיפולים הניתנים לביצוע ביום אחד, מה שמאפשר לקהל הלקוחות לחסוך זמן רב וכסף.

אותו מידע עשוי להיות שימושי ביותר עבור קהל הלקוחות ולגעת בנקודות החשובות ביותר עבורם.

 

חשוב מאד להתייעץ עם הלקוח

 

אמנם, חלק מהמידע ניתן להשיג באמצעות מחקר מקיף אבל חשוב מאד לשוחח עם הלקוח על מנת לקבל ממנו את האינפורמציה המדוייקת ביותר.

אם נחזור לדוגמא של מרפאת השיניים, הרי חשוב לשמוע מהלקוח אודות הטיפולים השונים, שכן לא בכל מרפאה ניתנים אותם טיפולים. לקוח המכיר את המרפאה היטב יענה באריכות על השאלות שלכם. התייעצות עם הלקוח תסייע לכם לבנות את האסטרטגיה הנכונה ביותר עבורו ולכן לא מומלץ לדלג על השלב הנ”ל.

 

רגע לפני סיום..

טרם הכתיבה, חשוב מאד לבנות אסטרטגיית תוכן איכותית ונכונה לקהל הלקוחות שלכם – לדעת את מקור החוזקה שלהם למול המתחרים. ברגע שתהיה לכם אסטרטגייה מסודרת וכתובה הכוללת את ניתוח קהל היעד ומחקר מקיף תוכלו להציע ערך מוסף לקהל הלקוחות.

 

מדיה ישראל – בונים עבורכם אסטרטגיית תוכן מתאימה

 

אנו בחברת מדיה ישראל נבנה עבורכם אסטרטגיית תוכן אשר תתאים לקהל הלקוחות שלכם

באמצעות הבנת הייחודיות של המותג שלכם ובאמצעות

כתבות ופוסטים בפייסבוק נספר את הסיפור הייחודי של המותג שלכם.

הצוות שלנו כולל אנשי מקצוע מומחים בתחום אסטרטגיית תוכן אשר ביכולתם לבצע מחקר מקיף

תוך איפיון קהל הלקוחות שלכם במטרה להציב את המותג שלכם במקום מוביל להשגת התוצאות הרצויות.

למידע בנושא :

כתיבה שיווקית לעסקים קטנים

קידום אתרים באמצעות תוכן איך לקדם נכון בגוגל

© כל התכנים והזכויות של מדיה ישראל

סגירת תפריט