יצירת תוכן שיווקי לקידום אתרים

יצירת תוכן שיווקי לקידום אתרים שיקפיץ אתכם גובה 

על מנת לקדם את האתר שלכם באינטרנט יש צורך ב יצירת תוכן שיווקי לקידום אתרים .
אין מדובר על כתיבת תוכן פשוטה אלא יש להגדיר היטב את המטרות על מנת להשיג את היעד – קידום האתר שלכם בגוגל.

אילו מטרות עליכם להגדיר

טרם מלאכת הכתיבה, עליכם להגדיר מספר מטרות – פתירת בעיה עבור קהל הקוראים שלכם, העברת המסר בצורה מדויקת למנועי החיפוש. על התוכן להעביר את המסר השיווקי בצורה הקולעת ביותר.

מהי מהות הכתיבה השיווקית

נשאלת השאלה כיצד ניתן ליצור תוכן שיווקי אשר יקדם את האתר במנוע החיפוש.
התשובה טמונה בהבנה של הליך קידום האתרים.
כל שהקופירייטר יבין את ההליך, כך הוא יכתוב מאמר בהתאם לכללים של מנוע החיפוש והתוצאה תהיה דירוג גבוה.
לצורך כך עליו להבין את המונח אופטימזציה או כפי שנהוג לכתוב באנגלית Search Engine Optimization – מדובר בהתאמה של התוכן למנועי החיפוש באמצעות שיטות שונות.

מה כולל הליך קידום אתרים

על מנת לקבל דירוג גבוה במנוע החיפוש יש לפעול בהתאם להליך קידום אתרים הכולל מספר פרמטרים:

  • בחירת מילות מפתח
  • בחירת ביטויים רלוונטים
  • שימוש בביטויים כחלק מכתיבת התוכן
  • טייטל מגוון ונכון ללא ספאם כמובן שיפור CTR  באתר
  • שיתוף התכנים ברשתות החברתיות השונות כגון פייסבוק או בלוגים גוגל פלוס .

מנוע החיפוש של גוגל קובע את הרלוונטיות של האתר באמצעות הפרמטרים הנ”ל תוך ניתוח התוכן.
יתרה מכך, גוגל בוחן את הקישורים המופנים לאתר שלכם מבחינת האיכות ולכן קיימת חשיבות רבה להקפיד על קישורים איכותיים.

חשיבות הקופיריטינג

אם עכשיו הזכרנו את חשיבות קידום האתר, כעת נעסוק בחשיבות קופירייטינג. מדובר במדע העוסק ביצירת תוכן המניע את קהל הקוראים לפעולה, בין אם מדובר ברכישת מוצרים שונים או הצטרפות לרשימת דיוור.
תפקידו של הקופירייטר הוא להבין את מהות האתר שלכם במטרה לייצור עבורכם את התוכן המתאים ביותר – כל משפט באתר תפקידו לגרום לקהל הקוראים להשתכנע במטרה להניע אותם לפעולה.

כיצד מיייצרים קופירייטינג לקידום אתרים

יצירת קופירייטינג לקידום אתרים הינה מלאכת מחשבת אשר יש להפקיד בידי קופירייטר מקצועי בעל הבנה בתחום התוכן ובתחום קידום אתרים.
ביכולתו לכתוב תכנים שונים תוך שילוב של מילות המפתח במטרה לקדם את האתר בגוגל.
מדובר בכתיבה המסייעת לקהל הקוראים להזדהות עם הכתוב וגורמת להם הנעה לפעולה.

הקדישו מחשבה רבה לבחירת הכותרת

לדבריו של איש הפרסום דייויד אוגילבי,  קהל הקוראים מעדיף להתמקד בכותרת מאשר בשאר המאמר.
אם תרצו, הכותרת היא חלון הראווה לכן על מנת למשוך את קהל הקוראים פנימה אל האתר שלכם – עליכם להשקיע זמן רב ביצירת כותרת מעניינת ומושכת, כזו אשר תגרום לקהל הקוראים שלכם לגלות עניין.
אם הקוראים שלכם מעדיפים לקרוא רק את הכותרת, הרי בזבזתם זמן יקר. על הכותרת להיות מעניינת ולייצור עניין רב.

יצירת תוכן שיווקי לקידום אתרים

כתבו תוכן שימושי

אין ספק כי קיימת חשיבות רבה לבחינת מילות המפתח, אך מלבד זאת, חשוב מאד להקפיד על יצירת תוכן שימושי העונה על שאלות עבור קהל הקוראים שלכם.


זקוקים לתוכן שיווקי לקידום האתר שלכם- מוזמנים לפנות אלינו

אנו בחברת מדיה ישראל צברנו ניסיון רב  בכתיבה שיווקית לקידום האתר.
ביכולתנו לבחור את מילות המפתח המתאימות ביותר עבורכם תוך יצירת תוכן מעניין , ייחודי ומקורי . ברשותנו ניסיון וידע רב על מנת להתאים לכם את התוכן אשר יקדם אתכם לעבר התוצאה הרצויה במנוע החיפוש.
במהלך השנים צברנו ניסיון רב בעבודה מול קהל לקוחות תוך
הבנת הצרכים שלהם וכתיבה אשר מבליטה את היתרונות של העסק שלהם על פני המתחרים.

© כל התכנים והזכויות של מדיה ישראל

סגירת תפריט