טיפים לכתיבה שיווקית מנצחת

טיפים לכתיבה שיווקית מנצחת – כתיבה שיווקית נכונה

על מנת להצעיד את האתר שלכם קדימה בתוצאות החיפוש ולהגדיל את קהל הלקוחות, יש צורך בכתיבה שיווקית מנצחת. מהי כתיבה שיווקית מנצחת? כתיבה אשר תשיג את האפקט הwow. אותו אפקט אשר יגרום לקוראים באתר להיכנס ולגלות עניין בשירות אותו אתם מציעים.
נשמע לכם מסובך? בדיוק בשביל זה ריכזנו עבורכם 8 טיפים לכתיבה שיווקית מנצחת.

5 טיפים לכתיבה שיווקית מנצחת קצת על הרעיון

בחרו רעיון מרכזי
בחרו רעיון מרכזי אשר ממנו תפתחו את הכתבה. על מנת לעניין את קהל הקוראים, הרעיון המרכזי צריך להיות מוזכר בפסקה הראשונה ולאחר מכן ללוות את הרעיון באמצעות דוגמאות ולסיום לסכם בפסקת סיום.
.
בחרו תתי נושאים
לפני שמתחילים, חשוב מאד לבחור תתי נושאים על מנת שהרעיון יהיה ברור. ככל שתרשים הכתבה יהיה מסודר יותר, כך הקוראים ירגישו כי הם מבינים את הרעיון.

טיפים לכתיבה שיווקית מנצחת

5 טיפים לכתיבה שיווקית מנצחת – מחקר: איש הפרסום, דיוויד אוגילבי, אמר “כי בכל פעם שתדע יותר, כך תכתוב טוב יותר”. מה הכוונה? ידע זה כוח. ככל שתאסוף יותר ידע על הנושא אותו אתה כותב, כך תהיה אפשרות להגיע לתוצאה איכותית יותר המתבססת על מחקר.
סקרנות: כתיבה שיווקית מנצחת מטרתה ליצור סקרנות בקרב קהל הקוראים.

על מנת לגרום לקוראים להתעניין במוצר אי אפשר רק לחלק סופרליטיבים ולרשום מוצר נפלא ומיוחד, אלא חשוב מאד להגיע ללב

הקוראים באמצעות סקרנות.

תהיה אתה: על מנת להגיע לקהל הקוראים חשוב מאד ליצור אינטרקציה איתם. איך נעשה זאת?

באמצעות יחסי קרבה ואמון. כתיבה שיווקית לא רק מוכרת מוצר אלא גם כוללת את האני מאמין של הכותב.
כותרת מנצחת: הקוראים שלך עייפים מעומס מידע ואתה מעונייין להשאיר אותם באתר? מילת המפתח היא כותרת מנצחת. אם הכותרת לא תהיה אטרקטיבית, מספיק הקוראים שלך פשוט יעברו הלאה. לא חבל?
איך יוצרים כותרת מנצחת? מנסים לדמיין את הדבר שיגרום לקוראים להיכנס לכתבה.
ברור: כתיבה שיווקית טובה היא כתיבה שקהל הקוראים מזדהה עם המסר. אותו מסר צריך להיות ברור ומובן עבור הקהל.
סיפור: על מנת לעניין את קהל הקוראים יש חשיבות גדולה לספר סיפור מוצלח. סיפור מוצלח יגרור תגובה רגשית מצידם של קהל הקוראים.

5 טיפים לכתיבה שיווקית מנצחת מה יתרונות 

יתרונות: הקוראים שלך לא ממש אוהבים את העובדה שאתה מוכר להם מוצר ולכן חשוב מאד להתמקד ביתרונות. מה אתה יכול להציע לקוראים שאחרים לא יכולים? אחד הדברים החשובים ביותר זה להתחיל בנקודה חזקה. הנקודה החזקה תוביל את הקורא שלך ותשכנע אותו.

מה ייצא לי מזה?
אחת השאלות שקוראים אוהבים לשאול היא מה יצא לי מזה? הקוראים שלכם רוצים לדעת מהי התועלת שהם יכולים להפיק מהמוצר או מהשירות ולכן לא בטוח שכדאי להעריף סופרלטיבים. בעת כתיבה על מוצר מסוים, ההמלצה היא להישען לאחור ולחשוב על הקורא שלכם.

מרגישים נטולי השראה?

יש פתרון
לפעמים בעת כתיבה של מאמר קורה כי מרגישים חסרי השראה. במקרה הזה, ניתן לשאול שאלות באמצעות יצירת טבלה הכוללת את הנושא, התשובות והשאלות.
כיצד עוד אתם יכולים לצאת מהסיטואציה בה אתם חשים נטולי השראה?

הנה מספר מקורות מידע שיסייעו לכם:

Google Keyword Planner : מחפשים נושא לכתיבה? היכנסו לגוגל לצורך החיפוש ובדקו מה אחרים חיפשו. מי יודע אולי החיפוש שלהם יכול לסייע לכם טיפים לכתיבה שיווקית מנצחת

http://buzzsumo.com/ : שימוש באתר הנ”ל יוכל לסייע לכם לבחון איזה נושא נחשב לפופולרי.

https://www.google.com/trends/ : בדקו מה המגמות החמות ביותר לפי גוגל.

https://ubersuggest.io/ : מצאו נושאים חדשים בהתאם למילת המפתח.

http://www.webpagefx.com/seo-tools/faqfox/ בדקו מה גולשים מחפשים.

סגירת תפריט
Call Now Button