OUTBRAIN – שיטת הפרסום החדשה

OUTBRAIN – שיטת הפרסום החדשה

OUTBRAIN – שיטת הפרסום אאוטבריין

Outbrain – שיטת הפרסום החדשה אאוטבריין לקבל לקוחות חדשים לעסק שלכם !

שיטת הפרסום אאוטבריין – מוצאים את עצמכם מוציאים לא מעט כסף על שיטות שיווק שונות?

באמצעות פלטפורמת תוכן בעלת ערך מוסף ניתן להגיע לעשרות ואלפי לקוחות.

אם לא שמעתם על שיטת השיווק החדשה שרבים כבר נהנים מהיתרונות הרבים שלה, אז הכתבה נועדה במיוחד בשבילכם.

חשיפה באתרים הגדולים ביותר

אם מצאתם את עצמכם קוראים מאמר ב”הארץ” ובסופו מגיעות אליכם המלצות לקריאת מאמרים נוספים, הרי מדובר בתחום Content Marketing הנחשב לאחד התחומים החשובים ביותר בשיווק. המטרה היא להגדיל את כמות הגולשים באתרים וליצור תנועה לאתר של מפרסם הכתבה. מטרתם של התכנים היא העשרה- לגרום לאותו גולש לקרוא תכנים בנושאים חדשים שאינם מוכרים לו.

שיטת הפרסום אאוטבריין

איך עובדת השיטה ?

מאקו, הארץ, מעריב ynet, אותם אתרים בעלי כמות כניסה גדולה במיוחד אשר משמשים במה לפלטפורמת התוכן.

אפשרות החשיפה באתרים הללו גדולה במיוחד ולכן פרסום כתבה באתרים משמעותה היקף הגדלת הלקוחות.

שינוי חוקי המשחק Outbrain – שיטת הפרסום החדשה

חברת Outbrain שינתה את חוקי המשחק בכל הקשור לפרסום תכנים באינטרנט.

החברה פועלת בתחום תוכן ממומן אשר משתלב באתרים הגדולים שהזכרנו קודם לכן.

אותו תוכן המשתלב באתרים מוביל את תנועת הגולשים לאתר שלכם.

הבנת דפוסי ההתנהגות של הגולש תוביל לאתר שלכם

כמה פעמים שמעתם את המשפט התוכן הוא המלך? פלטפורמת התוכן של Outbrain מאפשרת לגולשים באתרים הגדולים להיחשף לתוכן שלכם ולהגדיל את הסיכוי כי אחד מהם יהיה הלקוח שלכם. על מנת שזה יקרה יש צורך בכתיבת כתבה מעניינת ואיכותית- כתבה בעלת ערך מוסף על מוצר חדש שברצונכם להציג. על מנת להפיק תוצאות ולראות כניסות לאתר נעשה שימוש בכלי לטובת קידום מאמרים הכוללים ערך אינפורמטיבי וכמו כן מאמרים הכוללים קישור לעמוד בו הגולש יכול להשאיר את הפרטים האישיים שלו במידה והוא מגלה עניין. בעת השימוש בכלי ובניית הקמפיין יש חשיבות עליונה להתחקות אחר הפעולות של הגולש ולהבין את דפוסי ההתנהגות שלו.

Outbrain – שיטת הפרסום  יתרונות בשיטה

2 יתרונות על פני פרסום רגיל
כולנו מכירים את שיטות הפרסום הישנות –אלה שאנו משתדלים לברוח מהם כמו מאש. למשל אותן פרסומות הכוללות לא מעט באנרים או פופ אפים שקופצים ומפריעים לנו להתרכז בכתבות. בנינו, כמה פעמים חיכיתם עד שהפרסומת תסתיים? יש להניח כי פעמים רבות. לפי מחקרים שנעשו בתחום, מעטים האנשים הלוחצים על הפרסומות ואם לחצו, אז כפי הנראה מדובר בטעות. אותו פרסום ישן מפנה את מקומו לטובת הפרסום החדש הכולל לא מעט יתרונות:
• הבאת גולשים לאתר: באמצעות כתיבת כתבה בעלת ערך מוסף ניתן להביא את אותם גולשים לאתר ולתוכן אליו אתם רוצים שיחשפו. ברגע בו הם מסיימים לקרוא הם רואים פרסומת המתאימה לסוג התוכן אליו הם נחשפו רק לפני כמה דקות.
• עלות נמוכה: יתרון משמעותי נוסף בא לידי ביטוי בעלות נמוכה בהשוואה לפרסומים אחרים.
איך זה נראה בפועל

איך זה עובד באמת ?

שיטת הפרסום אאוטבריין – האלגוריתם סורק את האתרים הקיימים ברשת

כדוגמת מאקו או הארץ ומתחקה אחר דפוסי הגלישה של הגולש באתר תוך יצירת סטטיסטיקות המצליחות לזהות את דפוסי הפעולה של הגולש ולדעת מה מעניין אותו בכל זמן. הגולש רואה את התכנים בסוף העמוד בו הוא נמצא כאשר התכנים מוצגים בצורה טבעית הגורמת לו להתעניין. אם תרצו, התוצאה מזכירה דפדוף במגזין רק באינטרנט כאשר התוכן שאותו גולש יקרא יהיה תוכן שיעניין אותו תמיד.

6 דגשים של חברת outbrain

על מנת לפרסם את התוכן באתרים מובילים יש לקבל את אישור החברה כאשר החברה מעבירה דגשים באשר לכתיבת התכנים:
• ערך: התוכן אשר עתיד להתפרסם באתרים הגדולים צריך להכיל ערך עבור הגולש. גולש אשר קורא את הכתבה צריך בסיומה לשאול האם הוא קיבל ערך מוסף.
• ללא מכירה: התוכן המופיע באתרים לא יהיה תוכן מכירתי אשר גורם לגולש להרגיש כי מדובר במלכודת.
• מבנה: יש להקפיד על מבנה הכולל קשר לוגי, כתיבה נכונה וכן להקפיד שהתוכן לא יהיה קצר מדי.
• תמונות: יש לבחור תמונות איכותיות תוך שילוב התמונות באופן שלא יפריעו לגולש להתרכז בטקסט.
• פורמט: יש להקפיד על כתיבת תוכן בפורמט פלאש.
• תצוגה: בעת פתיחת העמוד יהיה ניתן לראות את הכותרת וחלק מהתוכן, כך הגולש לא יצטרך להתאמץ ולחפש את התוכן.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט